poniedziałek, 11 maja 2015

Cafe Trade Organiczny Napar z Cytryny i Imbiru Bez Kofeiny - OPINIA

Zapraszam na opinię o Organicznym Naparze z Cytryny i Imbiru Bez Kofeiny, jaki otrzymałam od Cafe Trade.




Testowanie rozpoczęłam chwilę po otwarciu paczki, bardzo ciekawa byłam, to pierwszy organiczna herbata w moim życiu.

Już w momencie zalewania poczułam bardzo ładny, dość intensywny aromat. Zdecydowanie zachęca do spróbowania.

Połączenie smaku cytryny i imbiru jest bardzo ciekawe. Zarówno mnie jak i reszcie domowników bardzo posmakowało.

W opakowaniu znajdziemy 25 sztuk herbaty w torebkach. Każda osobno zapakowana, co daje nam możliwość zabrania wszędzie.




Herbata nie zawiera kofeiny, co jest dla mnie ogromnym plusem.

Zdrowa, smaczna – herbata doskonała, którą polecam zarówno ja jak i reszta mojej rodzinki J.





Zalety:
·      Smaczna.
·      Aromatyczna.
·      Zdrowa.
·      Bez kofeiny.
·      Każda torebka osobno pakowana.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Cafe Trade oraz na FB.



Organiczny Napar z Cytryny i Imbiru Bez Kofeiny znajdziecie TU.

28 komentarzy:

  1. musi byc swietna z checia bym wyprobowala

    OdpowiedzUsuń
  2. O przyznam ze nie znam takiej a z miłą checią bym skosztowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam wcześniej tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie ale żałuje zdecydowanie warta poznania :-)

      Usuń
  4. Imbir jest intensywny w smaku i w połączeniu z cytryną stosuje się go w przeziębieniach i bólach gardła, więc herbatka musi być i smaczna i zdrowa :) Wojciech Grodzicki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O o tym nie wiedziałam, a z chęcią taką wiedzę wykorzystam :-)

      Usuń
  5. zapach który unosi sie podczas parzenia musi byc kuszący by ja wypić a to ze niema kofeiny bez obawy mogę podać małemu dziecku wygodne opakowania to ogromny plus jak dla mnie

    Ewelina Szymonek Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię jak są herbatki osobno pakowane :) Przyznam się szczerze,ze też nigdy o takowej organicznej nie słyszałam. Cytryna i imbir brzmi kusząco. Warto po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro z imbirem to pewnie i rozgrzewa :) herbatka musi być przepyszna miłego dalszej degustacji życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za pozytywne opinie, zapraszam do spróbowania tej i innych fantastycznych herbat, oraz wyjątkowej kawy na http://cafetrade.eu/ :)
    pozdrawiam

    Cafe Trade

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo to coś dla mnie! Uwielbiam różnego rodzaju herbatki,a z imbirem na pewno by mnie skusiła. Ale o tej nie słyszałam nigdzie, ciekawy post. Katarzyna U.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cos dla mnie, jestem juz kupiona. Z mila checia napije sie tej herbatki. Polaczenie jak dla mnie stanowcze Tak poprosze ☺
    Anna Bajer

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze takiego połączenia nie miałam okazji wypróbować.Brzmi ciekawie i jak smakuje wszystkim domownikom to coś w tym jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. co prawda wolę kawę, herbatę piję rzadko ale ta aż mi ślinka pociekła

    OdpowiedzUsuń
  13. to musi być dobra herbatka, chętnie spróbuję jej po Twojej opinii

    OdpowiedzUsuń
  14. z taka herbatka sie jeszcze nie spotkalam, ciekawe polaczenie smakowe hmmm musze wyprobowac bo mnie zaciekawila.

    OdpowiedzUsuń