czwartek, 23 kwietnia 2015

Wydawnictwo Liwona Malowanka z naklejkami pt.: "Zostań projektantką mody" - OPINIA

Zapraszam na opinię o malowance pt.: „Zostań projektantką mody", jaką otrzymałam od wydawnictwa Liwona.



Malowanka zawiera 16 stron, a na każdej inna modelka w stroju. Dziecko ma spore pole do popisu. Może kolorować według obrazka na górze strony lub bawić się barwami tworząc własne, niepowtarzalne kreacje.


Rysunki zawierają dość dużo drobnych szczegółów, więc polecam bardziej dla dzieci starszych, dobrze obeznanych z sztuką kolorowania.

 Każdy obrazek jest podpisane, co pozwala dziecku (starszym) ćwiczyć czytanie. Taka zabawa i nauka w jednym, czyli to, co ja bardzo lubię.

Do malowanki dołączony jest zestaw naklejek, czyli to, co dzieci kochają J.


Malowankę obie z córką polecamy, jest bardzo ciekawa i pozwala się rozwijać nie tylko manualnie.




Zalety:
·      Rozwija zdolności manualne, wyobraźnię, u starszaka czytanie.
·      16 stron.
·      Naklejki.
·      Napisy przy każdym rysunku.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Liwona oraz na FB.



"Zostań projektantką mody" malowankę z naklejkami znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. super swietna dotego naklejki czego chciec wiecej wiem kredek i malego szkraba do malowania

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa ksiazeczka dla dzieci podoba mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna książeczka. Uczy kreatywnego myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córka miała już tą książeczkę . Bardzo fajna , daje mnóstwo możliwości i rozwija kreatywność :) . Polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mojej bratanicy to strzał w 10 ! Uwielbia rysować,malować,kolorować wiec idealnie książeczka zapełni jej czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja bym chciala aby za czasow mojego dziecinstwa byly takie ksiażeczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak mam często i nie tylko przy książeczkach :-)

      Usuń
  7. fajna ksiazeczka bardzo mi sie spodobala, moze teraz bede miala coreczke to bedziemy sobie kupowac takie ksiazeczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna :) szkoda że nie mam córki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to typowo dla dziewczynki choć mój syn woli czasami dziewczęce rzeczy pewnie wpływ starszej siostry

      Usuń
  9. coś dla prawdziwych księżniczek super książeczka warta uwagi

    OdpowiedzUsuń
  10. coś idealnego dla prawdziwych małych projektantek- super i jak fajnie działa na wyobraźnię:)

    OdpowiedzUsuń