wtorek, 7 kwietnia 2015

Wydawnictwo Liwona Książeczka pt.: „Wszechświat" - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: "Wszechświat", jaką otrzymałam od wydawnictwa Liwona.


Książeczka jest bardzo ciekawa i pouczająca. Na każdej stronie znajdziemy jedną planetę, oraz ciekawostki o niej napisane w prostym języku, zrozumiałym dla dziecka.





Ilustracje są ładne, kolorowe, przyciągające wzrok. Jest ich dość dużo, co zachęca młodsze dzieci do sięgania po książeczkę.


Amelka chodzi do pierwszej klasy i książeczka genialnie sprawdziła się, gdy poznawali planety. Jej teks pomógł dziecku w łatwy sposób zapamiętać potrzebne informacje, a także dowiedziała się dużo więcej niż w podręczniku.

Książeczkę zdecydowanie polecam. Według mnie jest ciekawa, praktyczna, uczy przez zabawę – jednym słowem idealna.





Zalety:
·      Ciekawa.
·      Pouczająca.
·      Ładne obrazki.
·      Doskonała do wprowadzenia dziecka w świat planet.
·      Zawiera wiele ciekawostek o każdej planecie.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Liwona oraz na FB.


Książeczkę pt.: "Wszechświat" znajdziecie 

22 komentarze:

  1. Fajnie, że jest kolorowa i ciekawa mojej olisi przypadła by do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna lektura dla ucznia:) Pomocna przy dalszej nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna ksiazeczka :) pouczajaca

    OdpowiedzUsuń
  4. super musi byc taka ksiazeczka chetnie skozystam i zakupie chrzesniakowi

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu kolejna książeczka po którą na pewno z chęcią bym sięgnęła . Ładna , solidna a do tego mądra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po takie książki warto sięgać o czym za każdym razem się przekonujemy.Bardzo pouczająca,zachęcająca dzieci do poznawania nowych rzeczy czyli jednym słowem super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem wielbicielką wszystkich recenzji związanych z książką, otóż uważam, że od małego trzeba dzieciom czytać, rozwijać ich słownictwo i pogłębiać więź z nimi.
    Oczywiście tak samo jak w innych przypadkach znów się nie zawiodłam. Świętna pozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. takie książki to my jako rodzice lubimy a co dopiero dzieciaki,mądra i sensowna i pewnie nie jednego pierwszoklasistę zaciekawi

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ladnie sie prezentuje, obrazki przyciagaja wzorok nawet starszego. super ksiazeczka, idealna do pierwszej nauki poznawania planet.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ta książeczka, ja lubię czytać swojemu synkowi a tutaj jeszcze tyle pięknych obrazków, więc wprost dla nas ona jest

    OdpowiedzUsuń