sobota, 11 kwietnia 2015

Tomex Sklep 502 Węgierska papryka wędzona słodka - OPINIA

Zapraszam na opinie o Węgierskiej papryce wędzonej słodkiej, jaką otrzymałam od sklepu Tomex Sklep 502.






Po otwarciu opakowania poczułam wspaniały, intensywny zapach papryki. Taki zapach nabierają potrawy, intensywny, zachęcający do jedzenia.

Papryka to przyprawa do wszystkiego. Świetnie komponuje się z wszelkimi sosami, sałatkami itp. Dla mnie to przyprawa niezbędna w kuchni.

Nadaje potrawą intensywny, paprykowy smak już po dodaniu niewielkiej ilości, co sprawia, że jest wydajna.

Papryka opakowana w woreczek foliowy z zamknięciem, woreczek lniany, i zewnętrznie znowu woreczek foliowy. Przyznam, że ciekawe rozwiązanie. Woreczek lniany jest bardzo ładny i można go później wykorzystać w innym celu. Woreczek foliowy z zamknięciem doskonale zdaje egzamin do przechowywania papryki, nie zajmuje dużo miejsca, chroni przed dostaniem się wilgoci i utratą pięknego zapachu.


Paprykę bardzo polubiłam za smak i aromat, a Wam z przyjemnością polecam.







Zalety:
·      Intensywny zapach.
·      Intensywny, łagodny smak.
·      Ciekawe, praktyczne opakowanie.
·      Wydajna.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Tomex Sklep 502 oraz na FB.



Węgierską paprykę wędzoną słodką znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. ja tez uwielbiam papryke pod kazda postacia a ta wyglada ciekawie mysle jak sprawdza sie w potrawach

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię papryke:) i ma fajne opakowanie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w kuchni papryka musi być obowiązkowo . Ta o której piszesz na pewno idealnie sprawdziłaby się jako dodatek do gulaszu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Papryka obowiązkową przyprawą w kuchni :) Pasuje do każdej praktycznie potrawy:) Super,że się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też uwielbiam paprykę, dodaje do większości dań, lubię jej zapach, a ta na pewno jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta ma dużo bardziej intensywny zapach niż te mi znane :-)

      Usuń
  6. Papryka musi być w kuchni a szczerze to nie przyglądałam się wcześniej opakowaniom i chyba na żadnej nie widziałam "papryka wędzona" brzmi to ciekawie i zachęcająco i warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. opakowanie swietne, papryke uwielbiam i dodaje do czego tylko moge ale jeszcze nie spotkalam sie z papryka wedzona az mnie zaciekawila.

    OdpowiedzUsuń
  8. papryka musi być w kuchni i niby to zwykła przyprawa ale też są różne jej rodzaje jak widać w recenzji,sprawdziła się i jest fajnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio czytałam nawet o właściwościach papryki :)

    OdpowiedzUsuń