wtorek, 7 kwietnia 2015

Smak Indii Indyjski kurczak Jalfrezi z ryżem Pilau - OPINIA

Zapraszam na opinię o Indyjskim kurczaku Jalfrezi z ryżem Pilau, jaki otrzymałam od firmy Smak Indii.




Danie to wystarczy podgrzać, aby otrzymać obiad gotowy do spożycia.

Skład bardzo mile mnie zaskoczył. Jest to jedyne znane mi danie gotowe, które nie zawiera w składzie żadnych konserwantów czy innej zbędnej chemii. Dla mnie bardzo miłe zaskoczenie i przyznam szczerze, że kilkakrotnie czytałam skład, bo nie dowierzałam, że tak się da. Dania gotowe zawsze kojarzyły mi się z toną chemii.

Danie zapakowane jest w plastikowy pojemniczek, który można używać w mikrofalówce. Doskonale nadaje się również, jako talerz J

Znajdziemy w nim ryż z sosem, kurczakiem i wieloma przyprawami, co daje bardzo smaczne połączenie. W potrawie znajdziemy duże kawałki kurczaka, takie jak lubię. Smak jest bardzo ostry, dla mnie zdecydowanie za ostry, ale mąż zajadał się z smakiem.

Zawartość opakowania idealna na jeden raz. Pozwala zaspokoić głów, czuć się sytym, ale nie powoduje uczucia „zaraz pęknę z przejedzenia” J.

Wystarczy usunąć papier, zagrzać i mamy zdrowy, smaczny obiad. Polecam, ale dla zwolenników bardzo pikantnego jedzenia.




Zalety:
·      ZERO KONSERWANTÓW I TYM PODOBNYCH - ZBĘDNYCH DODATKÓW.
·      Wystarczy zagrzać.
·      Smaczne.
·      Wygodne, praktyczne opakowanie.
·      Porcja idealna na jeden raz.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Smak indii.


23 komentarze:

  1. zapowiada sie smakowicie az slinka leci musi byc dobry taki na ostro chetnie wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  2. W sam raz dla mojego meza do pracy, pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak zrobić komuś smaka na noc . :) Oj zjadłoby się

    OdpowiedzUsuń
  4. narobiłaś mi smaka :P ciekawie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze,że można posmakować kurczaka w takim wykonaniu bo ja bym nie wiedziała jak go przygotować.Jak ostry smak to mężowi dam do posmakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja :) i przed randką i przed gościami można zabłysnąć jako dobra gospodynia, która nieźle przyprawia :D
    w moim obecnym stanie idealna sprawa.. w sumie to nie tylko obecnym :D zawsze miałabym czas zając się sobą ,a obiad sam sie zrobił :D

    dziękuję za opinię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak tylko mam okazję (czytaj nie jest w pracy) męża do kuchni zaganiam :-)

      Usuń
  7. fajne i szybkie danie na jeden raz a ja właśnie lubie takie ostrzejsze smaki wiec pewnie by mi to danie smakowało

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam mniam az sie glodna zrobilam od samego patrzenia, uwielbiam ryz z kurczakiem i do tego bez chemi, jak dla mnie bomba na obiadek:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej aż zgłodniałam, musi być pyszny też lubię ryż z kurczakiem, i mój mąż też lubi, musi być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurdę aż się głodna zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pycha polecam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Porzygałem się dzisiaj po tym "daniu". Organizm w ogóle nie przyjął ryżu. Raczej nie polecam :D

    OdpowiedzUsuń