środa, 29 kwietnia 2015

ProBody Chleb - OPINIA

Zapraszam na opinię o chlebie ProBody, jaki otrzymałam od firmy Pro Body.



Chlebek ProBody zawiera dużo białka, a mało węglowodanów. Jest pełnoziarnisty i zawiera dużo nasion. To wszystko sprawia, że jest bardzo zdrowy, doskonały dla osób dbających o zdrowie oraz tych na diecie.

Jego smak jest zupełnie inny niż znanych mi chlebów. Ma lekko kwaśny smak, a duża ilość różnych nasion, w tym słonecznika, który uwielbiam, sprawia, że jest pyszny i bardzo szybko znika.

Bardzo miło mnie zaskoczyła jego świeżość. Większość chlebów na drugi dzień jest „jadalna”, ale już nie pierwszej świeżości, a na 3 są po prostu suche. Chlebek ProBody zachowuje swoją świeżość na pewno 4 dni (dalej nie wiem, ponieważ zachomikowana kromka została odnaleziona i zjedzona) tak, więc bardzo długo.

Uważam, że po chlebek ProBody warto sięgać. Jest smaczny i zdrowy.







Zalety:
·      Smaczny.
·      Zdrowy.
·      Zawiera dużo różnorodnych ziaren.
·      Długo zachowuje świeżość.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10






Serdecznie zapraszam na stronę ProBody i FB.

20 komentarzy:

  1. Smaczny , zdrowy a do tego już na pierwszy rzut oka widać ,że ziaren w nich nie brakuje ;) . Uwielbiam takie chleby jak ten .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ich ogromna ilość zdecydowanie więcej niż w tych co zawsze kupuję.

      Usuń
  2. lubie taki zdrowy chlebek z ziarenkami

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiamy wraz z corką i teściową takie chlebki a tego nie miałyśmy okazji jeszcze wypróbować a widze że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda bardzo apetycznie :) lubię takie chlebusie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie ciemne chlebki :) Są zdrowe i smaczne :) Apetycznie bardzo wygląda na zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda smacznie- chleb z prawdziwego zdarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie,że warto sięgać po ciemne pieczywo i chętnie skuszę się na ten chlebek,wygląda bardzo apetycznie i pewnie u mnie też zniknie w mgnieniu oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dobry, a raczej był bo jeszcze nie zakupiłam kolejnego :-)

      Usuń
  8. mało kiedy chleb zachowuje przez tyle dni świeżość przynajmniej ja na taki jeszcze nie trafiłem to i chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej nie dlatego Wam o tym wspomniałam.

      Usuń
  9. Najlepsze jest w nim to że bardzo długo jest mięciutki i pyszny, a masa ziarenek sprawia, ze jest moim ulubieńcem chociaż nie lubię chleba

    OdpowiedzUsuń