piątek, 10 kwietnia 2015

Premium Rosa Syrop z czarnego bzu - OPINIA

Zapraszam na opinię o syropie z czarnego bzu, jaki otrzymałam od firmy Premium Rosa.


Od dawna wiadomo, że czarny bez jest zdrowy. Pomaga m.in. przy zaparciach i niestrawności, co niestety miałam okazję sprawdzić podczas świąt. Pomógł w łagodny, naturalny sposób, a ja po paru godzinach mogłam się znów objadać (wiem, nie powinnam, ale cóż, w końcu to święta J).

Sok ma bardzo prosty skład. Zawiera sok z owoców i cukier. Jest w 100% naturalny tak, więc bez obaw można go podać dziecku.



Jego smak jest dość dobry (podobny do czarnej porzeczki). Doskonale smakuje rozcieńczony z wodą, podawany zamiast soku czy herbaty.


Zdrowy, smaczny i pomocny w problemach brzuszkowych. Według mnie zdecydowanie warty bliższego poznania i dlatego Wam polecam J.





Zalety:
·      100% naturalny skład.
·      Smaczny.
·      Zdrowy.
·      Pomaga przy zaparciach i innych „brzuszkowych” problemach.
·      Można rozcieńczyć i podawać zamiast soku czy herbaty.




Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Premium Rosa oraz na FB.

Syrop z czarnego bzu znajdziecie TU.


17 komentarzy:

  1. LUBIE GO JEST PYSZNY I ZDROWY PRZEDE WSZYSTKIM

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowy pyszny i pomaga tez na przeziebienia sprawdzilam to

    OdpowiedzUsuń
  3. Syrop znany ale nie od tego producenta Warto pić przy różnych dolegliwościach.Śmiało można podać dziecku co jest dużym plusem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowy i pyszny a to najwazniejsze smakuje jak syrop mamy ktory pilam w dziecinstwie

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie piłam.. ale opis brzmi tak ciekawie , że z wielką przyjemnością skosztuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój synek bardzo lubi takie soki rozcieńczone wodą. Są orzeźwiające i szybciutko gaszą pragnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeważnie takie właśnie soki do rozcieńczania podaję dzieciom.

      Usuń
  7. u nas pijemy takie soki, głównie mamy jej od mojej babci ona robi nam takie cuda, wiec ten musi smakować cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie za bardzo przepadam za czarnym bzem chociaz wiem ze jest zdrowy ale jezeli synek bedzie mial problemy z brzuszkiem to z checia wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  9. warto zamienić czasem herbatę na sok z czarnego bzu a już na pewno kawę a każdy z nas czasem miewa dolegliwości trawienne to jak znalazł

    OdpowiedzUsuń