wtorek, 14 kwietnia 2015

Nastopy.pl Termoaktywne Stopki TODO - OPINIA

Zapraszam na opinię o Termoaktywnych Stopkach TODO, jakie otrzymałam od sklepu nastopy.pl.





Pomyślicie skarpetki jak skarpetki, otóż nie. Mając je na stopach czuje się zdecydowaną różnicę, szczególnie jak ma się stópki pocące jak moje J.

Stopki posiadają system wplatania włókien Air Control, dzięki któremu wilgoć odprowadzana jest szybko na zewnątrz skarpety. Takie rozwiązanie jest doskonałe w upalne dni, czy dla osób z pocącymi się stopami.

Ściągacz jest elastyczny, dobrze trzyma się na miejscu, a jednocześnie nie uciska. Po wielokrotnym praniu nadal pozostaje elastyczny.

Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest literka P i L. Literki pomagają dopasować skarpetkę do odpowiedniej stopy.

Są bardzo wygodne i doskonale się dopasowują do stopy. Śmiem wręcz stwierdzić, że ich wcale nie czuć, że są, co dla mnie oznacza skarpetkę idealną.

W dotyku są milutkie i mięciutkie i pozostają takie po wielokrotnym praniu.

Ich, jakość jest wysoka. Nie przecierają się szybko, można prać w pralce i pozostają jak nowe.

Podsumowując jestem z nich bardzo zadowolona i z przyjemnością polecam.




Zalety:
·      Nie czuć ich na stopach.
·      Stopy się nie pocą.
·      Miękkie i delikatne.
·      Elastyczny ściągacz.
·      Idealnie dopasowują się do stopy.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę nastopy.pl oraz na FB.


Termoaktywne Stopki TODO znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. O to tez i dla mnie byly by odpowiednie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne skarpetki w sam raz na lato albo do szkoly jak dzieci biegaja :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądają:) Ja cały czas noszę stopki,ale takich termoaktywnych jeszcze nie spotkałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja większą część roku jednak w zimę wole ciepluchne :-)

      Usuń
  4. niespotkalam takich starpetek ale wierze ci ze sa super chetnie przekonam sie o nich zajrze na ich stronke

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie mialam okazji nosic takich skarpetek, ale zachecilas mnie swoja opinia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądają i na pewno dobrze się je nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasy kiedy cerowało się każdą dziurę w skarpecie dawno minęły i dlatego właśnie warto kupić raz a porządne skarpetki :) super napewno takie kupię

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam problem,że szybko mi się robią dziury w skarpecie i to przez obuwie robocze ale może te choć trochę dłużej potrzymają bo pewnie męskie też mają w ofercie

    OdpowiedzUsuń
  9. te literki są idealne :) powinny mieć je każde skarpetki :) czy stópki :)
    bardzo ciekawa opinia, po niej liczka osób bioracych udziałw konkursie powinna wzrosnąć. bo moim zdaniem sa one całoroczne-noga się poci zarówno zimą w butach z kożuszkiem , jak i przez upalne lato

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne, duzo chodze i tym samym duzo poca mi sie stopy a te skarpetki to super sprawa...

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo super:) zaraz sobie zobaczę na stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne, dostępne w kilku wersjach kolorystycznych. A do tego tanie :)

    OdpowiedzUsuń