piątek, 24 kwietnia 2015

Muminkowa Dolina Czapeczka wiosenna - OPINIA

Zapraszam na opinię o wiosennej czapeczce, jaką dostałam od Muminkowej Doliny.


Czapeczka jest śliczna. Morski kolor i szare hipopotamy idealnie do siebie pasują, tworząc wspaniałą całość.


Uszyta jest bardzo starannie, nie posiada żadnych, nawet najmniejszych niedociągnięć, a przy tym jest solidna. Prałam wielokrotnie w pralce (codziennie) i nadal wygląda jak nowa (kolory nie zbledły, nitki nie puściły, nie zmechaciła się ani odrobinę).

Materiał, z jakiego jest uszyta to dresówka petelka z elastanem, dzięki takiemu rozwiązaniu czapeczka idealnie przylega do główki dziecka. Mam gwarancję, że uszka są zakryte, a jednocześnie nie uciska główki dziecka.



Według mnie czapeczka jest po prostu doskonała i z wielką przyjemnością polecam.





Zalety:
·      Śliczna.
·      Solidna.
·      Starannie uszyta,
·      Doskonale zakrywa uszka jednocześnie nie uciskając główki.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Muminkowa Dolina, gdzie znajdziecie piękne, ręcznie robione, z sercem i pasją ubranka.

21 komentarzy:

  1. śliczne fotki i super ze czapeczka przypisala do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna czapusia, a młody fajnie w niej wyglada :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna czapeczka i super ze nie uciska glowki i zakrywa uszka. fajnie sie prezentuje na glowce. fotki rewelacyjne:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapeczka jest śliczna :) idealnie dopasowana i nie uciska uszek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. czapa fajniutka i pieknie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  6. Model w czapie wygląda rewelacyjnie :) Fajne takie hipcie, tylko ja bym sie bała ,że patrząc na nią przypominają te hipcie mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna i bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odkąd przeszliśmy z małym na czapkę wiosenną ciągle ją mi ściąga z głowy więc może ta przypadnie mu do gustu :) Widać,że jest idealna dla małego dżentelmena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój na szczęście nie ściąga ale za to nie ma mowy o krótkim rękawku nie wyobrażam sobie lata

      Usuń
  9. bardzo fajna :) podoba mi się i kolor i hipcie

    OdpowiedzUsuń
  10. takie hipcie to od razu zamawiamy,czapeczka musi dobrze przylegać do główki i przy okazji fajnie wyglądać a ta właśnie taka jest czyli idealna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pani ma wiele cudownych rzeczy nie tylko czapeczkę :-)

      Usuń
  11. świetna czapa, super wykończenie i jak dla mnie leży idealnie na Twoim synku:)

    OdpowiedzUsuń