czwartek, 2 kwietnia 2015

Mentor Ice Gel TURBO Balm 38% - OPINIA

Zapraszam na opinię o Ice Gel TURBO Balm 38%, jaki otrzymałam firmy Mentor Cosmetics Poland.




Ice Gel jest w formie olejku o intensywnie miętowym. Zapach zdecydowanie pomaga przy katarze, za tkanych zatokach.

Gdy do nałożymy na plecy i klatkę piersiową poczujemy najpierw delikatny chłód, a już po chwili przyjemnie rozgrzewa. Dzięki temu jest doskonały podczas grypy i przeziębienia.

Doskonale również zdaje egzamin, gdy nas coś ugryzie. Niweluje uczucie swędzenia, przyjemnie chłodzi, zapobiega wielkim bąblom.


Ice gel ma dużo więcej zastosowań niż opisałam (znajdziecie na stronie Mentor), lecz te poznałam i wystarczą mi, aby uznać go za produkt doskonały.

Jego wydajność jest ogromna. Wystarczy dosłownie kropelka, aby poczuć działanie.

Opakowanie to maleńka, szklana buteleczka. Jest wygodna w użyciu, a jej wielkość pozwala by zawsze była z nami (nawet w kieszeni się mieści).


Jest to produkt, który warto mieć w domu, pracy, na spacerze. Mała, niepozorna buteleczka kryje produkt wielozadaniowy. Nie tylko polecam, ale wręcz zachęcam by poznać go bliżej.





Zalety:
·      Wielozadaniowy.
·      Skuteczny.
·      Małe opakowanie, można zawsze mieć przy sobie.
·      Wydajny.
·      Miętowy zapach.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Mentor oraz na FB.



  Ice Gel TURBO Balm 38% znajdziecie TU.




24 komentarze:

  1. Uwielbiam kosmetyki wielozadaniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie znam go ale chetnie zakupie by go miec w domowej apteczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny, coś podobnego do maści na przeziębienie tylko więcej możliwości ma.

      Usuń
  3. Świetny a do tego jeszcze taki malutki i praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie mały bo tylko 5 ml za 18 zł , no ale jak pomaga to czemu nie korzystac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wydajny i to bardzo, na całe plecy wystarczą 2 krople.

      Usuń
  5. ale swietny niby maly niepozorny a praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to ja poproszę :)
    fakt faktem,że jest malutki, ale wydajność to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super bardzo mi się przyda w szczególności,że mam często katar a na inne dolegliwości też śmiało się przyda

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie,że można coś kupić sprawdzonego bez recepty,niby kosmetyk a robi dużo dla nas

    OdpowiedzUsuń
  9. mala buteleczka a taka przydatna dzieki wielu zastosowaniom.super ze wydajny bo na poczatku jak zobaczylam buteleczke to pomyslalam ze szybko sie zuzyje a tu takie zaskoczenie. warto wyprobowac...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że ja myślałam, że na max trzy razy będzie a tu takie miłe zaskoczenie.

      Usuń
  10. Ja go używam już kilka lat. Najpierw sama go sprawdziłam a następnie polecam moim klientkom. Jestem dystrybutorką - klubowiczką Mentor Cosmetics. Bardzo polecam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero poznaje kosmetyki Mentor i coraz bardziej je lubię.

      Usuń
  11. jest swietny sama go uzywam i polecam

    OdpowiedzUsuń
  12. po nazwie w pierwszej chwili nie mogłam sobie wyobrazić do czego ma służyć, ale po opinii już wiem:) super przydałby się u nas w domu, bo mój mąz wiecznie chodzi z katarem przez włączanie klimy w samochodzie

    OdpowiedzUsuń