niedziela, 26 kwietnia 2015

Laur Cook Laur Cook - pojemnik na przyprawy do gotowania - OPINIA

Zapraszam na opinię o Laur Cook – pojemniku na przyprawy do gotowania, jako otrzymałam od firmy Laur Cook.





Mój odwietrzy problem to pieprz ziarnisty przypadkowo rozgryzany mimo starannego wybierania go z poprawy. Strasznie tego nie lubię, a odkąd mam Laur Cook problem znikł całkowicie. Ten mały, niepozorny pojemniczek jest rewelacyjnym gadżetem. Sprawia, że przyprawy dodane w całości uwalniają z siebie, co najlepsze, a jednocześnie nie musimy na nie uważać podczas jedzenia.

Laur Cook to niewielki pojemniczek z otworami, do którego wkładamy całe przyprawy, a po ugotowaniu dania wyciągamy. Jest zrobiony z stali nierdzewnej, solidny i trwały. Ławo się go zamyka (wystarczy zrobić to pod odpowiednim kątem), otwiera troszkę ciężej, ale bez większych problemów (trzeba użyć troszkę siły).

Bardzo łatwo się go myje, nie wymaga szorowania.

Według mnie Laur Cook jest bardzo przydatnym gadżetem i zdecydowanie polecam.





Zalety:
·      Zdecydowanie przydatny.
·      Łatwo się używa.
·      Łatwy w utrzymaniu w czystości.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Laur Cook oraz na FB.


Laur Cook - pojemnik na przyprawy do gotowania znajdziecie TU

18 komentarzy:

  1. ciekawy pojemniczek fajnie ze sie sprawuje :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny gadżet dla każdej kobiety:) Nie wiedziałam,że taki pojemniczek istnieje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie a teraz bez niego nie wyobrażam sobie dodawania niektórych przypraw :-)

      Usuń
  3. swietny pewnie niejedna pani chciala by go miec w kuchni

    OdpowiedzUsuń
  4. powiem szczerze, rewelacyjny gadżet kuchenny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę taki gadżet do kuchni i już mi się bardzo spodobał :) Z pewnością warto się z niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny gadżet nie widzialam takiego a bardzo by mi sie przydal. Naprawde rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taki gadżecik :) Polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy i bardzo przydatny bo ja tez nie lubie jak cos gotuje i dodaje do tego pieprz ziarnisty albo ziele angielskie a potem pomimo ze wydaje sie ze wszystko wyciaglam a tu chrup i jeszcze sie trafia a z takim pojembiczkiem jest po problemie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ja jak taki pieprz rozgryzę odchodzi mi ochota na jedzenie

      Usuń
  9. chyba nikt nie lubi mieć takich niespodzianek więc naczynie jest warte uwagi.chętnie przetestuję z żoną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki sam kupiłam chyba ze 3 lata temu :) u mnie służy na sztućce :) myje go w zmywarce i nic sie z nim nie zieje- ma 3 lata!

    OdpowiedzUsuń