środa, 8 kwietnia 2015

Kolczyki i zawieszki - biżuteria z modeliny Kolczyki pieski - OPINIA

Zapraszam na opinię o kolczykach pieskach, jakie otrzymałam od Kolczyki i zawieszki - biżuteria z modeliny.



Kolczyki są piękne, idealne dla małej księżniczki, jaką oczywiście jest moja córcia J. Prezentują się idealnie.


Są zrobione doskonale. Każdy nawet najmniejszy szczegół jest dopracowany, wszystko idealnie pasuje do siebie, aby w całości tworzyć coś pięknego. Solidność wykonania sprawia, że są wytrzymałe. Nic nie odpada nie wykrzywia się nie łamie.

Obie z córką jesteśmy pod ogromnym wrażeniem i polecamy.





Zalety:
·      Śliczne.
·      Starannie wykonane.
·      Solidne.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Kolczyki i zawieszki - biżuteria z modeliny.

24 komentarze:

  1. Widać ogromną dbałość o nawet najmniejszy szczegół :) Ślicznie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde sliczne ;) ja wciąż się zastanawiam czy przebić uszka corce hmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czekałam aż sama chciała miała coś z 5 lat niecałe

      Usuń
  3. podziwiam talen tej Pani sa piekne

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądają, uwielbiam kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne <3 Dla mojej Tosi co prawda są jeszcze za długie :D ale jeszcze troszkę jeszcze troszkę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolczyki dla młodej damy :) To trzeba mieć talent żeby zrobić taką biżuterię z modeliny i jeszcze wszystko jest solidne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne dziewczęce kolczyki i dobre jakościowo i super,że podobają się córce czyli warto je kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amelka zachwycona ściągać nie chce a niestety musi bo do szkoły tylko przy uszku może nosić.

      Usuń
  8. ale sliczne, mojej siostrzenicy napewno by sie spodobaly bo sa cudowne a z niej taka mala strojnisia. super ze sa solidne i starannie wykonane to ogromny plus

    OdpowiedzUsuń