poniedziałek, 27 kwietnia 2015

JAVA Naturalna Woda Alkaliczna Java woda 0,5l (butelka PET) - OPINIA

Zapraszam na opinię o Java woda 0,5l (butelka PET), jaką otrzymałam od JAVA Naturalna Woda Alkaliczna.




Wody mineralnej powinno się pić jak naj więcej, powszechnie wiadomo, że jest bardzo zdrowa. Woda Java jest jeszcze zdrowsza niż te dotąd mi znane, a przy ty smaczna.

Zawiera wysokie pH ( 9,2) oraz niski potencjał REDOX (przy źródle wynosi aż -300mv), dzięki temu pomaga utrzymywać równowagę kwasowo- zasadową i oksydo-redukcyjną organizmu, co jest bardzo ważne.  Jako nieliczna z wód mineralnych dostępnych w Polsce zawiera jod. Jest naturalnie czysta, a więc nie musi być poddawana chemicznym procesom uzdatniania. W składzie zawiera węglowodany. To wszystko sprawia, że w małej butelce mamy samo zdrowie.

Do tej pory uważałam, że woda mineralna smakuje jak woda z kranu, ta jest zupełnie inna. Nie potrafię Wam do niczego porównać, ale jest bardzo smaczna, a ja zwolennikiem wody mineralnej nigdy nie byłam.

Woda Java doskonale gasi pragnienie. Mała, półlitrowa butelka sprawia, że możemy zawsze mieć ją przy sobie.

Do testów otrzymałam 2 zgrzewki po 12 sztuk wody, było to 10 dni temu, a dziś dodaję zdjęcie pustej butelki, ponieważ tylko ona została. To chyba mówi samo za siebie J. U mnie woda Java zadała egzamin na 6+ i zdecydowanie polecamy całą rodziną.





Zalety:
·      Zawiera wysokie pH ( 9,2).
·      Posiada niski potencjał REDOX (przy źródle wynosi aż -300mv).
·      Zawiera jod i węglowodany.
·      Jest naturalnie czysta - niepoddawana chemicznym procesom uzdatniania.
·      Smaczna.
·      Mała, praktyczna butelka.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę JAVA Naturalna Woda Alkaliczna oraz na FB.


Java wodę 0,5l (butelka PET) znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam pić wodę, ale i mój synek z chęcią po nią sięga;) Super,że się sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobrze że mały z chęcią pije dzieci często nie chcą :-)

      Usuń
  2. Nie ma nic lepszego i zdrowszego do picia niż woda . Po tą też często sięgamy i polecamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje pierwsze spotkanie z nią ale na pewno nie ostatnie.

      Usuń
  3. Woda do picia to obowiązek a teraz w te ciepłe dni to jeszcze bardziej :) I faktycznie takiej wody na sklepowych półkach jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za wodami niegazowanymi ale odkad jestem w ciazy niestety ale pije tylko takie chodziaz ze nie lubie ich smaku a tej smaku az jestem ciekawa bo nie spotkalam jeszcze wody zeby nie miala smaku kranowki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie potrafię ci opisać jak smakuje ale zdecydowanie nie jak kranówka, to gwarantuje

      Usuń
  5. ja z dziecmi litrami pije wode hehhe

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wolę bardziej gazowaną wodę ale widzę,że dużo jest tu minerałów więc warto chociaż raz się na nią skusić

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pijam te bez gazu ,nawet moje dzieci na co dzień piją wodę , ale na te butelkowane spoglądam z przymrużeniem oka ,bo często jest tak ,że ta z kranu jest lepszej jakości niż butelkowane .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie niestety kranowa to masakra, bardzo twarda i wogóle

      Usuń
  8. ciekawe czy gdzieś ja kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas dużo pije sie wody moja córcia nie chce pić nic innego jak tylko wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. woda jest ważna dla organizmu, a tej nie znam więc skoro Aniu polecasz to zajrzę do sklepu

    OdpowiedzUsuń