niedziela, 19 kwietnia 2015

Heal Przyprawa Curry - OPINIA

Zapraszam na opinię o przyprawie Curry, jaką otrzymałam od sklepu Heal.




Curry to jedna z moich ulubionych przypraw. Dodaję ją zawsze, gdy na obiad jest kurczak, nie ważne, pod jaką postacią. Nadaje mu lekko słodki, a jednocześnie delikatnie ostry smak, a ja takie połączenie bardzo lubię.

W zgrzanej foli znajdziemy 50 g, jak za taką cenę jest jej dość sporo. Opakowanie nie jest rewelacyjne, ale osobiście bardziej interesuje mnie jego zawartość.

W składzie znajdziemy kolendra, koper, kurkuma, kmin, kozieradka, olej słonecznikowy, sól, czyli same naturalne składniki + sól. Skład jest prosty i czytelny, a przyprawa nie zawiera chemii itp., więc bez obaw dodaję ją do potraw dla dzieci.


Jej zapach jest intensywny. Już chwilę po dodaniu przyprawy roznosi się po całej kuchni, sprawiając, że człowiek robi się bardzo głodny J.


Przyprawa jest zdrowa, tania i smaczna, czyli moim zdaniem idealna. Zdecydowanie ją polecam.







Zalety:
·      Bez dodatku chemii itp.
·      Aromatyczna.
·      Tania.
·      Smaczna






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Heal oraz na FB.


Przyprawę Curry znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. super ze sie sprawuje i smaczna :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,że jest dobra:) Moja mama używa ją do wielu potraw. Curry jest polecana dla wrzodowców i na dolegliwości z brzuchem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja taka przyprawe używam do ogórków Konserwowych z gorczyca - smakuje rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą przyprawę . Bardzo pomaga w problemach z brzuchem u nas się sprawdza a do tego jest bardzo smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Curry też często używam i również do kurczaka,fajny prosty skład co mi się bardzo podoba więc można śmiało kupić i zastąpić dotychczasowe przyprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z Curry trzeba uważać :D Skład rewelacyjny :) W obecnym stanie oszczędzam się z przyprawami ale jak tylko urodzę, to .. ojj :))) taki curry będzie dla mnie wybawieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam curry i super że ta jest bez zadnej chemii to spory plus a co do opakowania to ja zawsze przeyspuje takie przyprawy do pojemniczkow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mistrzem w kuchni nie jestem ale zdarza mi się coś ugotować a wiadomo gdzie teraz uderzać po curry i inne przyprawy

    OdpowiedzUsuń
  9. ja rowniez uwielbiam curry. super ze bez chemii i ze jest tania. tylko dla mnie minus toopakowanie bo zawsze trzymam w tym w czym kupie bo nie mam pojemniczkow na przyprawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sobie pozostawiałam takie fajniejsze i przesypuje bo często w torebkach kupuje :-)

      Usuń
  10. ja lubię curry ale jeszcze tej firmy nie znam, więc z chęcią zajrzę i może coś upoluję:)

    OdpowiedzUsuń