poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Ekodzieciak sklep Drewniany krokodyl do ciągnięcia - OPINIA

Zapraszam na opinię o drewnianym krokodylu do ciągnięcia, jaki otrzymałam od Ekodzieciak sklep.





Krokodyl jest genialny i to pod każdym względem. Daje dziecku możliwość zabawy na wiele sposób jednocześnie rozwijając.

Jest w całości zrobiony z drewna, a więc ekologiczny, przyjazny dla środowiska, o które warto dbać. Elementy są spore, solidne, bezpieczne dla dziecka.

Zabawka jest bardzo solidnie zrobiona. Syn wyprawiał z nią cuda i nic nie poodpadało, nie połamało się.

Tułów krokodyla to pięć kawałków drewna oraz pięć drewnianych „rurek” połączone sznurkiem. Takie rozwiązanie sprawia, że dziecko ciągnie krokodyla, kawałki drewna uderzają o siebie wydając dźwięki. Świetny pomysł, dźwięki są jak muzyka, a mojemu synowi strasznie się podobają.

Kolory są żywe, naturalne. Farba, jaka została użyta do pomalowania solidnie połączyła się z drewnem, czyli nie odpada (miałam już taką zabawkę, co odpadała, więc dla mnie dość ważna sprawa).

Sznureczek jest „wklejony” w drewno, a więc mimo małej delikatności syna nadal pozostaje solidnie na miejscu. Jest nie za dugi, nie plącze się pod nogami, a jednocześnie wystarczająco długi alby dziecko nie musiało się do krokodyla schylać (przynajmniej mój dwu i pół latek).

Według mnie drewniany krokodyl jest zabawką doskonałą pod każdym względem i zdecydowanie polecam.





Zalety:
·      Drewniany.
·      Grający (na swój sposób).
·      Solidny.
·      Ładny.
·      Zapewnia dziecku dużo wspaniałej zabawy.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Ekodzieciak sklep oraz na FB.

Drewnianego krokodylu do ciągnięcia znajdziecie TU.



24 komentarze:

  1. i z tego co mi wiadomo dosc glosny .ale fajnie zajmuje czas malemu szkrabowi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głośny ale nie to jedna z rzeczy która dziecku w nim frajdę sprawia

      Usuń
  2. Zawsze przed kupnem drewnianych zabawek mam dylemat ..kupić czy nie kupić . Jeśli chodzi o zabawki tego typu zawsze pozostaje obawa przed tym ,że dziecko może się taka zabawką niechcący uderzyć ,,, Ten krokodyl , którego opisujesz wygląda ładnie i solidne a do tego ma zaokrąglenia więc myślę ,że jest bezpieczny i byłby fajną zabawką dla maluszka :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam że solidny kawał drewna i jakby się nim młody we mnie zamachnął to by bolało, ale plastikowymi też, a same pluszaki to za mało :-)

      Usuń
  3. Ale świetny mysle ze olisi by sie spodobal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój synek uwielbia drewniane zabawki :) A ten krokodyl jest rewelacyjny !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna zabawka i synciowi napewno przypadlaby do gustu bo on lubi takie co mozna ciagnac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak mój sadza na krokodyla misia i zasuwa po pokoju ciągnąc

      Usuń
  6. Ten krokodylek już podbił moje serce i mojemu małemu też :) Uwielbiam drewniane zabawki,ta nie dość,ze solidna to i ciekawa :) warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie posłuży długo a nie jak niektóre miesiąc i do kosza (o ile ten miesiąc da radę)

      Usuń
  7. genialna zabawka trwała i zachwycająca i takie właśnie warto dziecku kupić a małemu pewnie bez dwóch zdań się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj moja mała była by w niebo wzięta , uwielbia wszystko co ma koła i jeszcze da się za sobą ciągnąć za sznurek . Krokodyl wygląda sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak mój, jeszcze ostatnio musi się dać na takiej zabawce misia posadzić.

      Usuń
  9. przypomina zabawki z mojego dziećiństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna zabawka, ja uwielbiam drewniane zabawki i Filipek też więc na pewno zajrzymy do sklepu

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie takich zabawek już u mnie nie ma bo dzieci po prostu stały się starsze. Dlatego jak iem na ten moment bardzo podobają im się puzzle https://modino.pl/puzzle-6000-elementow i w sumie układamy je często całą rodziną.

    OdpowiedzUsuń