niedziela, 12 kwietnia 2015

Dziecięcy świat Dres - OPINIA

Nie wiem jak wy, ale ja często kupuję ubrania z drugiej ręki, szczególnie dzieciom, które rosną w bardzo szybkim tempie.

Dziś chciałabym Was zaprosić na opinię o dresiku, jaki otrzymałam od takiego sklepu z używaną odzieżą – Dziecięcy świat.




Dres jest dwu częściowym, zamszowy. Bardzo ładny i delikatny.

Bluza rozsuwana z kapturem.

Spodnie z solidną, nierozciągniętą gumką. Nie uciskają w brzuszek, a jednocześnie solidnie trzymają się na miejscu.

Stan dresiku jest bardzo dobry. Wygląda jak nowy. Kolor jest żywy, niesprany. Nie jest rozciągnięty, ani materiał, ani gumka. Suwak w bluzie działa bez zarzutu. Nie posiada żadnych zmechaceń czy dziur. Gdyby mu przyszyć metkę śmiało można by stwierdzić, że jest nowy a nieużywany.


Bardzo miłym zaskoczeniem był dla mnie zapach dresu. Jeśli byliście w takim sklepie, wiecie, że ubrania tam kupowane „śmierdzą” i trzeba momentalnie je prać, aby zapach nie rozniósł się na całe mieszkanie. Dresik przyszedł do mnie pachnący, jakby był świeżo prany, niby drobnostka (przecież i tak prałam) jednak świadczy na spory plus dla sklepu.


Dresik jest w stanie idealnym, nie znalazłam ani jednego minusa i zdecydowanie polecam zakupy w Dziecięcym świecie.





Zalety:
·      W bardzo dobrym wręcz idealnym stanie.
·      Brak śladów używania (nie ma przetarć, dziur, kolor niesprany, gumka nierozciągnięta, suwak działa bez zarzutu).
·      Dwuczęściowy, wygodny.
·      Brak typowego zapachu jaki posiadają rzeczy z takich sklepów.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Dziecięcy świat.

22 komentarze:

  1. Super,że dresik jest w tak dobrym stanie :) kolor śliczny i stan rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesto kupuje w takich sklepach i czasami naprawde mozna znalezc super ubrania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, a możliwość zakupu nie wychodząc z domu i jeszcze pachnące i wyprasowane dla mnie super sprawa.

      Usuń
  3. Ja sybkowi używane ciuszki kupuje na allegro lub stronie szafa.pl.Dla siebie lub meza po domu/do roboty( bo maz robi w budowlance) kupuje w lumpeksie.Nie kupuje tam ciuszkow dla synka bo troche sie boje.owszem zawsze po zakupie ciuchy sa przeze mnie prane ale oni piora te ubranka w różnych mocnych srodkach i boje sie by mały mimo mojej przepierki nie dostał jakiegos uczulenia.Ale odpowiadajac na pytanie- Tak bardzo czesto kupuje ubrania z 2 reki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana tu nie są prane w żadnych silnych detergentach daje 100% gwarancji bo czuć to jeszcze przez wiele prań :-)

      Usuń
  4. mozna trafic naprawde na cos ciekawegoo i w bardzo dobrymn stanie :P dresik wyglada bajecznie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. No mnie też denerwuje ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem zdania po co przeplacac za nowe i sie wykosztowywac jak i tak to bedzie za chwile za male a w sklepach z odzieza uzywana mozna znalesc cos fajnego i duzo tanszego. ten dresik super, fajnie ze nie pachnial jak inne rzeczy ze sklepow z odzieza uzywana bo choc czesto kupuje to zapachu nie cierpie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie znoszę tego zapachu i dlatego wspomniałam, że tu go nie ma, dla mnie jest to dużą zaletą.

      Usuń
  7. swietnie ze dresik sie podoba i suwak dziala bo z tym najwiecej bywa problemow

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na dresik ze sklepiku z używaną odzieżą to muszę przyznać , że wygląda całkiem nie źle :) a do tego w bardzo ładnym kolorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcie niestety ukazało 2 różne kolory w rzeczywistości są identyczne żywe, śliczne

      Usuń
  9. Ja nie tylko dla małego ale też i dla siebie i męża kupuję czasem używaną odzież.Mały szybko wyrasta to szkoda kupować nowe skoro i tak długo nie ponosi,oczywiście nie każdą rzecz z tzw.loompexu mu kupuję.Dresik prezentuje się ładnie i nie widać zbytnio śladów użytkowania a to duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny dresik i można zaoszczędzić a dzieci szybko wyrastają z ciuchów i nie raz widziałem jak te extra-damulki wychodzą obładowane z ciucholandów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo właśnie dlatego są damulki, że oszczędzają na ciuchach

      Usuń
  11. świetny :) przyznam szczerze, że nie myślałam, że taki fajny dresik można znaleźć w takich sklepach :) Sama nie kupuję, bo załamałam się kiedy koleżanki coś dla siebie znajdowały a takie rozmiary moje nie mogłam znaleźć :( ale nie pomyślałam, że i dla dzieci można coś znaleźć zwłaszcza, że jest tak jak napisałaś- dzieci rosną bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla dzieci prędzej niż dla siebie znajdziesz i to w stanie idealnym jak nowe

      Usuń