piątek, 17 kwietnia 2015

Dom -Art-Styl Krzesło Napoli Z Dużym Wałkiem

Zapraszam na opinię o Krzesełku Napoli Z Dużym Wałkiem.


Pierwsze, na co zwróciłam uwagę po otrzymaniu przesyłki to jego wielkość. W porównaniu do krzesełek, jakie posiadam w domu to jest ogromne, a przy tym nie wygląda „chamsko” czy „ordynarnie”. Jego wielkość sprawia, że bez problemu obie moje pociechy mogą siedzieć jednocześnie, co jest sporym plusem (rodzice 2 dzieci będą wiedzieć, o co mi chodzi, nie ma kłócenia się, że w tej chwili właśnie „ja” siedzę i nie ważne, że gdyby to 2 nie siadło, to 1 nawet by w jego stronę nie spojrzało).

Obicie krzesła to tkanina zmywalna Infinity 17- fiolet, w dotyku i wyglądzie jak zamsz. Bardzo ładnie się prezentuje, a przy tym łatwo utrzymać w czystości, co jest ogromnym plusem przy moich rozkosznych dzieciach, którym zawsze coś upada, wypada, wylewa się J.

Jeśli chodzi o wygodę śmiem stwierdzić, że ten raz, kiedy miałam przyjemność na nim siedzieć czułam się jak król na tronie J. Moja córka też stwierdziła, że bardzo wygodne i zaraz doszła do wniosku, że przecież idealnie będzie pasować do biurka, „a jak wygodnie będzie się lekcje robić, aż będzie mi się chciało uczyć” – to jej słowa, a więc wyjścia nie było, krzesełko oddałam córce J.

Nogi ma ciemne, drewniane. Na ich spodzie znajdziemy filcowe podkładki, które zabezpieczają podłogę przed porysowaniem.



Z tyłu krzesełka znajduje się solidny wałek, który nadaje mu klasy.


Jakość wykonania jest na wysokim poziomie, wszystko idealnie do siebie pasuje, nie ma najmilejszych niedociągnięć. Obicie nie odpada, nie rozrywa się.


Podsumowując dla mnie jest doskonałe w najmniejszym detalu i zdecydowanie polecam.




Zalety:
·      Ładne.
·      Duże.
·      Solidne.
·      Podkładki pod nóżki.
·      Obicie z materiału łatwego do czyszczenia.
·      Wygodne.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Dom-Art-Styl oraz na FB.


Krzesło Napoli Z Dużym Wałkiem znajdziecie TU.


23 komentarze:

  1. a u naś mikolaj walka tata o fotel wiec tez go chce i bym miala wkoncu dla siebie fotel .ladny lubie fiolet

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnoscia posadzilabym na nim swoje cztery litery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny fotel :) i super ze podlogi nie rysuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie wygląda, i na pewno jest wygodne, chętnie i ja bym przysiadła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się rewelacyjnie ! :) Kolor niesamowity i solidne wykonanie:) Czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę produkt do przetestowania z innej półki :) Przydałoby mi się takie wygodne krzesełko,widać że solidne a kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że 1 ale nie ostatnia z tej dziedziny opinia :-)

      Usuń
  7. istny tron królewski a nie krzesło :-) chociaż mam mało miejsca w domu to znalazłbym na nie miejsce i wygodnie oglądał tv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz, że ja mam bardzo mało i bez problemu "wtopił" się w otoczenie :-)

      Usuń
  8. prześliczny tron :)) ojj Aniu zazdroszczę, Ci że możesz takie cudeńka testować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widac na zdjeciu ze duze, ja niestety nie moge sobie na takie pozwolic bo mam malo miejsca w pokoju. ale krzeselko bardzo ladne a ogromnym plusem jest to ze nie rysuje podlogi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana u mnie stoi przy biurku a uwierz mi w pokoju dzieci nie ma w ogóle miejsca i bez problemów się wkomponowało

      Usuń
  10. To prawda warty polecenia sklep, mamy w domu od nich fotel i jest rewelacyjny, a to co mój syn wyrabia na nim przechodzi chyba najtrudniejsze testy, bez śladu. Solidne meble

    OdpowiedzUsuń
  11. wykonanie praktycznie idealne, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią bym się na nim rozsiadla. Swietnie sie prezentuje. Taki królewski ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne krzesło! bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń