sobota, 7 marca 2015

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Basia i kask" - OPINIA

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Basia i kask”, jaką otrzymałam od Egmont.


Książeczka opowiada o sympatycznej, małej Basi, która zazdrości bratu nowego kasku i z różnych, czasem dziwnych rzeczy robi swój.

Jest to książka idealna dla dzieci uczących się czytać. Duże litery i krótkie, proste zdania zachęcają do czytania.


Obrazki zajmują większość strony, są ładne i kolorowe.


Na górze każdej stronie znajdziemy wyraz podzielony na głoski, bardzo ciekawy pomysł wspomagający naukę dziecka.


Z tyłu książeczki są naklejki, czyli to, co dzieci uwielbiają.


Książka jest idealna do nauki i ćwiczenia czytania. Córka z ochotą po nią sięga wielokrotnie, a ja zdecydowanie polecam.



Zalety:
·      Duże litery.
·      Prosty tekst.
·      Ciekawa historia.
·      Ładne, duże obrazki.
·      Wyrazy podzielone na głoski na każdej stronie.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Egmont Polska.

Książeczkę pt.: „Basia i kask” znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajna książeczka. Podzielenie słów na głoski to świetny pomysł. I te duże litery-rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa
    ksiazeczka jeszcze sie niespotkalam z taka na gloski .fajnie ze ma duze
    litery ulatwia to dziecku czytanie i korzystanie z ksiazeczki barwne
    obrazki zachecaja do czytania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdy takiej nie widziałam, pierwsza taka nasza.

      Usuń
  3. Bardzo fajna książeczka dla dzieci zaczynających swoją przygodę z czytaniem. Podział na głoski i duże litery na pewno ułatwią dziecku naukę . Książeczka godna uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój starszy syn jest na etapie nauki czytania. Musze się rozejrzeć za tego typu książeczkami ,aby go zachęcić ,aby czytanie kojarzyło się z przyjemnością ,a nawet dobrą zabawą ,a nie przykrym obowiązkiem .

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna książeczka będziemy musieli koniecznie zakupić dla synka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basia to ulubiona bohaterka książek mojej córci, ale tej części nie mamy. Czas nadrobić, a i naklejki to jest to!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna zabawa dla dzieci i tak edukuje bardzo przydatna ksiazeczka i dizecko zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bomba :) ja mam jeszcze inny sposób, sprawdzić czy mąż jak wrócił po spotkaniu z kolegami pił- wystarczy niech podzieli na sylaby D:

    OdpowiedzUsuń
  9. Książeczka idealna :) A z tym sprawdzaniem męża to muszę wypróbować ten sposób dziewczyny :) Mikołajek to musi trochę poczekać na takie książki ale wiem po co w przyszłości mogę sięgać :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam zamiar sposób Beaty wykorzystać przy najbliższej okazji.

      Usuń
  10. Ha ha mnie nie trzeba sprawdzać sylabami...ehh te kobietki.Książka w pełni godna polecenia bo cały czas dziecko musi ćwiczyć choćby miało sto takich książek

    OdpowiedzUsuń