sobota, 14 marca 2015

Tobisklep.pl Kurtka wiosenna z kołnierzykiem - OPINIA

Zapraszam na opinię o kurtce wiosennej z kołnierzykiem, chłopięcej, jaką otrzymałam od sklepu Tobisklep.pl.


Kurteczka zapinana jest na napy. Dla mnie jest to duży plus. Synek jest na etapie „ja”, czyli wszystko chce robić sam, a zapinanie guzików nie zbyt dobrze mu idzie. Dzięki takiemu zapięciu nie będziemy potrzebować godziny, aby wyjść na wiosenny spacer. Napy są solidne, syn solidnie szarpnie zamiast odpiąć i nie urwała się ani jedna (wiele kurtek tym sposobem straciło zapięcia).


Materiał jest solidny. Prałam wielokrotnie (ze względu na zimo prałam czystą kurtkę, suszyłam i od nowa do prania) i z materiałem nic się nie stało. Kolory pozostały żywe, żaden element nie odpadł, nadrukowane aplikacje nie „rozmyły się”. Jednym słowem kurtka wygląda jak nowa.


Nasza kurteczka jest trochę za duża (za duży rozmiar podałam), a mimo to doskonale się układa. Można bez obaw kupić większą, dziecko dłużej pochodzi, a nie będzie wyglądało jak po starszym bracie.


Kurteczka jest ładna i solidna, zdecydowanie warta polecenia.



Zalety:
·      Zapięcie na napy.
·      Nie farbuje.
·      Kolory nie bledną.
·      Wysokiej, jakości materiał.
·      Ładnie się układa, nawet gdy za duża.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę TU oraz na FB.


Kurtkę wiosenną znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. kurdeczka bardzo ladna fajne kolorki i mapewno bylby zadowolony gdyby byla mniejsza mapy sa napewno wygodne i latwe do zapiecia

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, piękna kurtka. Muszę podobną sprawić synkowi. Mam nadzieje że mu się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna i solidna kurteczka. Gdybym miała synka pokusiła bym się o kupno takiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na bardzo dobrze uszytą :) a do tego ma piękny musztardowy kolor - bardzo modny . Model wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kurtka mały w niej super wygląda ;) dobrze że nie farbuje i jest na zepy

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam identyczną mojemu synkowi na jesień w tym sklepie i jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna i kolorki tez wpadaja nw oko to ze za duza tto nic dluzej bedzie miala taka w tym zaleta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, tylko nieraz jak coś jest za dużego nie założy się bo wygląda fatalnie, dlatego podkreśliłam, że mimo, że za duża fajnie się układa :-)

      Usuń
  8. Śliczna kurteczka i właśnie się przymierzam do kupienia wiosennej dla mojego Mikołajka.I ta cena 20 zł to naprawdę rewelacja jak za wysoką jakość można bez wahania ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie wysoka jakość niska cena czyli idealny duet jak dla mnie

      Usuń
  9. Wygodna kurteczka choć trochę za duża to nie wiem czy twój mały jeszcze da radę ją ubrać na przyszły rok fajne zapięcia i kolorek kurtki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na przyszły pewnie nie ale wiosnę i jesień powinien obchodzić a to już coś :-)

      Usuń
  10. świetna kurteczka :) a model w niej wygląda idealnie :)
    A wiosna tuż tuż :))

    OdpowiedzUsuń