piątek, 20 marca 2015

Smak Indii Kurczak Tikka Masala z ryżem pilau - OPINIA

Zapraszam na opinię o Kurczaku Tikka Masala z ryżem pilau, jaki otrzymałam od firmy Smak Indii.




Jest to danie gotowe, które wystarczy podgrzać, aby mieć gotowy obiad.

Zacznę od składu, który bardzo mile mnie zaskoczył. Jest to jedyne znane mi danie gotowe, które nie zawiera w składzie żadnych konserwantów czy innej zbędnej chemii. Dla mnie bardzo miłe zaskoczenie i przyznam szczerze, że kilkakrotnie czytała skład, bo nie dowierzałam.

Opakowanie to plastikowy pojemniczek, w którym możemy danie podgrzać w mikrofalówce, a jednocześnie można bezpośrednio z niego jeść.

Połączenie ryżu z sosem, kurczakiem i wieloma przyprawami jest bardzo smaczne. W potrawie znajdziemy duże kawałki kurczaka, co jest kolejnym, miłym zaskoczeniem. Smak jest dość ostry, osobiście mi smakuje.
Porcja jest idealna na jeden raz. Pozwala zaspokoić głód, czuć się sytym, ale nie powoduje uczucia „zaraz pęknę z przejedzenia” J.

Całość wystarczy zagrzać i mamy zdrowe, smaczne danie obiadowe gotowe w trzy minuty. Zdecydowanie polecam.




Zalety:
·      ZERO KONSERWANTÓW I TYM PODOBNYCH< ZBĘDNYCH DODATKÓW.
·      Wystarczy zagrzać.
·      Smaczne.
·      Wygodne, praktyczne opakowanie.
·      Porcja idealna na jeden raz.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Smak Indii.

21 komentarzy:

  1. Apetycznie wygląda i super że bez konserwantow może kupie mężowi do pracy to jakaś odmiana by była zamiast kanapek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko ma gdzie zagrzać to pewnie.

      Usuń
    2. Danie można także odgrzać w garnku na kuchence.

      Usuń
  2. nigdy nie próbowałam takich dań gotowych ....ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna opinia akurat jem male co nieco .tego dania nieznam i chetnie sprobuje bo czasem jest przydatne takie na szybko

    OdpowiedzUsuń
  4. Właściwie to nie znam kuchni orientalnej a skład jest zadziwiający więc z chęcią można wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak już wspomniałam "wcześniej " - nie przepadam za gotowymi daniami choć opis kusi :) zwłaszcza ,że danie nie ma konserwantów i ulepszaczy ... Będę musiała kiedyś w końcu spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj napewno sie skusze :D nie dosc ze szybko to i latwo a na dodatek bez konserwantow

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglada apetycznie i napewno musi byc smaczne. czesto robie ryz z warzywami wiec tego dania jestem strasznie ciekawa a jeszcze jeden ogromny plus za brak konserwantow...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten brak konserwantów to dla mnie było big zaskoczenie

      Usuń
  8. każdy czasem potrzebuje pomysłu na szybki obiad i mamy właśnie na to rozwiązanie skoro polecasz to musi być pyszne

    OdpowiedzUsuń
  9. smakowicie wygląda i z tego co piszesz Aniu jest smacznym pomysłem na obiad tak więc kiedyś na pewno się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze, godzina prawie 24 a mnie zaczęło w brzuchu burczeć..
    lubie takie pomysły na obiadek :D

    OdpowiedzUsuń