poniedziałek, 9 marca 2015

Skworcu Herbata Pu-Erh Żurawinowa - OPINIA

Zapraszam na opinię o herbacie Pu-Erh Żurawinowa, jaką otrzymałam od firmy Skwarcu.


Jest to herbata czerwona, która zaskoczyła mnie swym smakiem. Każdy łyk to niesamowita rozkosz dla podniebienia, a to bardzo rzadkie przy herbacie.

W składnie znajdziemy czerwona herbatę Pu-Erh, owoce żurawiny, oraz kawałki marchewki, co w połączeniu daje coś wspaniałego. Skład to same owoce z warzywami, czyli herbata jest zdrowa, śmiało można podawać dzieciom.

Jej aromat jest intensywny, bardzo przyjemny. Po otwarciu paczuszki aż chce się ją pić by poznać również smak.

Jest wydajna, z jednej, płaskiej łyżeczki powstaje kubek wspaniałej, średnio mocnej herbaty – idealnej dla mnie.



Opakowanie jest proste, zwykłe. Ma to ogromne plusy, bo nie musimy za niego dodatkowo płacić, a woreczek z zamknięciem strunowym jest dobry do przechowywania. Herbata w nim nie wietrzeje, a zajmuje mało miejsca.



Zdrowa, o genialnym smaku i wspaniałym aromacie, herbata, do której spróbowania zdecydowanie zapraszam J.


Zalety:
·      Wspaniały smak.
·      Cudowny aromat.
·      Zdrowa.
·      Wydajna.
·      Proste opakowanie za które nie płacimy dodatkowo.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Skworcu oraz FB.

Herbatę Pu-Erh Żurawinową znajdziecie TU.


30 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystkie herbaty o smaku żurawinowym . Jest pyszna a do tego łagodzi problemy z pęcherzem . Ta o której piszesz wygląda ciekawie ,. Świetny pomysł na opakowanie . Widzimy jak herbata wygląda, ile jej jest a do tego nie płacimy za pudełko :) same plusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same, a smak genialny, najlepsza herbata jaką piłam

      Usuń
    2. Jak najlepsza jaką piłaś to faktycznie musi mieć w sobie to coś ...musze się w nią zaopatrzyć hih ;)

      Usuń
    3. zdecydowanie najlepsza a sporo w ostatnim czasie piłam i mi smakowały

      Usuń
  2. my tez lubimy taka herbatke jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię czerwoną herbatę :D żurawiny również, więc dla mnie to jest idealne połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U Skworcu zaopatruję się od kilku lat - w herbaty i przyprawy, nigdy się nie zawiodłam! A ta herbatka jest pyszna i zdrowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero ich poznaję ale jeszcze się nie zawiodłam

      Usuń
  5. Super :) jak widzę same pochwały to wiem, że należy ją odnaleźć i posmakować :)
    Teresa S .

    OdpowiedzUsuń
  6. Z żurawiną na pewno aromat i smak super:)Agnieszka Szymonek

    OdpowiedzUsuń
  7. Duzo pije herbat z żurawiną bo musze ale takiego połączenia nie znałam. A skoro ta w skladzie ma same owoce i warzywa i to pora tą wypróbować moze i mi posmakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie jest super mi posmakowala i polecam ja wam

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię herbaty z żurawiną,bo są smaczne i zdrowe;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki już poprawiam, tak to jest jak się po nocy pisze :-)
    Co do fusów, można używać zapażacz lub cedzić :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żurawinowej nie piłam, czerwoną lubię ale głównie z cytryną, ale ta brzmi super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy wie,że żurawina jest zdrowa i działa dobroczynnie na nasz układ moczowy.Pierwszy raz spotykam się z kawałkami marchewki w herbacie jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić.Czas się dowiedzieć i spróbować tej herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też 1 raz i mnie bardzo takie połączenie zasmakowało.

      Usuń
  13. Z żurawiną to ja piję herbatkę, ale zazwyczaj tą ze słoika, ale marchewka wow.. ja kocham marchewkę :)
    i powiem szczerze fajna cena:)
    czasem tak się zastanawiam ,dlaczego właśnie takie herbatki które są zdrowe nie można kupić np. w sklepie zielarskim czy ogólnie ze zdrową żywnością, po jak to w sklepach internetowych bywa by się "zwróciło" musimy zamówić dużą ilość bo za przesyłkę trzeba zapłacić i często właśnie to odstrasza . Aczkolwiek patrząc na te co są w sklepach to jednak czasem warto jednak te ok 10 za przesyłkę wydać i pić zdrowe herbatki a nie "siano"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę raz zamówić, zapłacić za dostawę i wiedzieć co piję, oj dawno w sklepie nie kupowałam herbaty

      Usuń
  14. Ja podchodzę z małym przekonaniem to tego typu herbatek i choć zdrowa itd to ja takich nie lubie pić.Jako testerka musisz wiele czasu poświęcać bo czy smaczne czy nie napisać nam o tym przecież musisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę pisać te pozytywne, jakoś tak lepiej się piszę, chociaż negatywne też się niestety zdarzają.

      Usuń
  15. fajna herbatka sama kupuje herbate z szuszonych listków jest moim zdaniem najlpesza taka i najzdrowsza i dobrze szczelne opakowanie sprawia ze sie uchodzi z niej aromat :)

    OdpowiedzUsuń