czwartek, 19 marca 2015

Sklep Felmex Kakao - OPINIA

Zapraszam na opinię o Van Houten kakao, jakie otrzymałam od sklepu Felmex - Hot Chocolate Drinks.




Nie od dziś wiadomo, że kakao jest bardzo zdrowe i warto go włączyć do diety, ale takie prawdziwe kakao, a nie napoje kakao podobne. Zawiera Białko, węglowodany, błonnik pokarmowy, a także sód.

Van Houten kakao ma bardzo prosty, jednoskładnikowy skład, jest to sam proszek kakaowy. Czyli samo zdrowie bez chemii, konserwantów i innych zbędnych „ulepszaczy”.

Kakao jest gorzkie, dzięki temu dla każdego i do wszystkiego. Doskonale pasuje do ciast (drożdżowe wyszło nieziemskie), deserów wszelkiego typu, kaszki dla dzieci itp. Można z niego i mleka przyrządzić pyszny napój do śniadania czy kolacji.

Rozpuszcza się szybko i całkowicie, nawet w ciepłym (niegorącym) mleku, co dla mnie jest sporą zaletą.


Kakao jest dość mocne, a co za tym idzie wydajne.


Zdrowe, smaczne i do wszystkiego, kakao zdecydowanie warte bliższego poznania. Polecam z dużą przyjemnością.




Zalety:
·      Zdrowe.
·      Prosty skład.
·      Bez cukru.
·      Do ciast, deserów i wszystkiego innego J.
·      Doskonale się rozpuszcza.
·      Wydajne.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Sklep Felmex oraz na FB.


Van Houten kakao znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. U mnie wszyscy w rodzinie uwielbiają kakao ,,, Nie ważne czy z mlekiem czy w cieście - zawsze jest zdrowo i pysznie . W kakao , które opisujesz jest na pewno dobrej jakości bo nie zawiera cukru oraz dobrze się rozpuszcza - ja osobiście nie znoszę gry miesza się i miesza a zawsze gdzieś zostanie jakaś grudka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tego nie znoszę, szczególnie gdy w ustach poczuję taką grudkę :-)

      Usuń
  2. moje dzieci kochaja kakao czesto dodaje do deserów jest swietne

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kakao ma zupełnie inny smak to od tych gotowców i bez porównania lepsze i zdrowsze dla naszych pociech.Uwielbiam dodawać do sernika kakao więc bez wątpienia wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to zupełnie co innego niż napoje kakaowe, tam to sam cukier i inne "polepszacze", przynajmniej w tych mi znanych.

      Usuń
  4. Bardzo lubie takie kakao i nie znosze jak sie nie rozpuszczaja do konca. A to widac ze jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mój mąż uwielbia blog czekoladowy, jak mu przedstawie takie kakao na pewno się skusi :)
    ach.. aż zapragnęłam.. bułeczkę z masełkiem i do tego pyszne kakao..

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrowe, pyszne kakao mniam:-) te gotowe nie maja takiego smaku jak to i maja w sobie sam cukier...

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak kakao pyszne i zdrowe napewno az mi slinka leci na mase do andrutow z tym kakao

    OdpowiedzUsuń
  8. kakao zawsze przy śniadaniu za dzieciaka musiałoby być i w sumie teraz kakao zamieniłem na kawę ale tak rzadko piję i widzę że czas to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  9. ja kakao używam tylko do ciast, ale dobrze wiedzieć, że jest jakieś zdrowsze od mojego:)

    OdpowiedzUsuń