czwartek, 5 marca 2015

Reypol Sos węgierski - OPINIA

Zapraszam na opinię o sosie węgierskim, jaki otrzymałam od firmy Reypol.




Sos zawiera pokrojone warzywa takie jak papryka, cebula, marchewka i pieczarka oraz przyprawy. Całość tworzy bardzo dobrą podstawę do mięsa. U mnie wybór padł na potrawkę z kurczaka, która wyszła zdecydowanie lepsza niż zwykle, a czas jej przygotowania się skrócił.

Prócz sosu potrzebowałam 2 nogi z kurczaka, trochę margaryny (do smażenia) i sól. Nogi najpierw dobrze obgotowała, następnie umyłam i obrałam z kości. Na patelni rozpuściłam margarynę i gdy była bardzo gorąca wrzuciłam mięso. Posoliła i smażyłam około 5 minut ciągle mieszając. Po tym czasie dodałam sos i na wolnym ogniu dusiłam 3 min od zagotowania. Podawałam z ziemniaczkami i ogórkiem.

Jak widzicie moja potrawka była banalna w zrobieniu. W sosie są dość duże kawałki warzyw, jest słodko – kwaśny w smaku, idealnie doprawiony, gęsty, a jego smak wchodzi w mięso. Dwie nogi oraz 300 g sosu dało mi 4 duże porcje obiadowe, moim zdaniem dość sporo.

Sos Węgierski to idealne rozwiązanie na szybki i smaczny obiad. Z swojej strony polecam.


Zalety:
·      Smaczny.
·      Gęsty.
·      Słodko - kwaśny smak.
·      Idealnie doprawiony.
·      Wystarczy trochę mięsa i mamy szybki i smaczny obiad.
·      Spore kawałki warzyw.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Reypol.

21 komentarzy:

  1. apetyczne danie sie wydaje z takim sosem napewno lepiej smakuje osobiscie nieznam tej firmy ale chetnie siegne po ich produkty

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sosy o słodko - kwaśnym smaku . Ten wygląda smakowicie i na pewno z jego pomocą udałoby się stworzyć cos pysznego :) . Anka twój pomysł na obiad - świetny muszę wypróbować ;) Szybko , prosto i SMACZNIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam węgierskie smaki, trzeba spróbować nowej firmy :) Ważne, że szybko można po powrocie do domu wykonać pyszne jedzonko.

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny sos bedzie trzeba wyp-robowac

    OdpowiedzUsuń
  5. przyznam ze mnie zwciekawil i z checia go wyprobuje bo wyglada na smaczny:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeba wyprobowac bo apetycznie wyglada, musi byc smaczny:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie sosiki :) zarówno do kurczaczka jak i mielonego :)
    super muszę spróbować węgierski :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sos węgierski do kurczaka...hmm..szczerze jeszcze takiej kombinacji nie miałam okazji wypróbować :)Sosy węgierskie kojarzą mi się z wieprzowiną z chęcią wypróbuję i skusze się na nowe smaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, a u mnie z kurczakiem, lubię kombinować :-)

      Usuń
  9. Zawsze lubiłem gulasz po węgiersku a taki sos pewnie wzbogaci smak i to nie jednego dania spróbujemy i zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  10. Recenzja przyciąga :) może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja oglonie bardzo lubie wszelakie sosy do dań zawsze z sosem dla mnie lepiej smakuje wiec chetnie po nie siegam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zazwyczaj z sosem, córka nie przepada za mięsem więc wybiera sam sos.

      Usuń
  12. Wydaje mi się, że równie samacznie :-)

    OdpowiedzUsuń