środa, 25 marca 2015

Reypol Keczup Pomidorek - OPINIA

Zapraszam na opinię o keczupie Pomidorek, jaki otrzymałam od firmy Reypol.



Keczup zamknięty jest w plastikowej butelce stawianej na zakrętce. Wygodna w użyciu, nie mam problemu z wydobyciem, gdy jest go końcówka.

Śmiało mogę stwierdzić, że jest to najzdrowszy keczup, jaki miałam. Nie zawiera konserwantów, a na 100 g keczupu przypada 151 g pomidorów. Skład ma prosty i czytelny, bez zbędnych, niezdrowych dodatków.

Smak ma mocno pomidorowy, lekko pikantny, bardzo dobry. Jest zupełnie inny niż większość keczupów, nie czuć w smaku chemii, co niestety często ma miejsce, szczególnie w tych tańszych.

Jego konsystencja jest dość gęsta, nie spływa z kanapek, a gdy dodamy do sałatki, nie robi się wodnista.

Smaczny, zdrowy i mocno pomidorowy. Keczup, który bez obaw podaję dzieciom, a Wam polecam.




Zalety:
·      Smaczny.
·      Na 100 g keczupu przypada 151 g pomidorów.
·      Bez konserwantów.
·      Prosty, czytelny skład bez zbędnej chemii.
·      Wygodne opakowanie.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Reypol oraz na FB.

Keczup Pomidorek znajdziecie TU.


20 komentarzy:

  1. nieznam go i chetnie bym go poznala i przetestowala zaciekawilas mnie ta opinia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki,ale synkowi pewnie by posmakował:)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny wpis moje dzieci uwielbiajia ketchup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :-) moje właśnie też, Amela potrafi kanapkę z samym keczupem jeść :-)

      Usuń
  4. O nie znam go chetnie kupie dla Oliwki moze jej posmakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda zachęcająco i smacznie choć u mnie z keczupem jest tak że mam już swój ulubiony i ciężko mi przestawić się na inny ale jak nie spróbuję to nie dowiem się czy ten nie będzie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, jak nie skosztujesz nie będzie wiadomo który lepszy :-)

      Usuń
  6. Jestem przekonana do innej firmy i tylko "tej swojej " używam ,ale o KETCHUPIE POMIDOREM słyszałam dużo pozytywnych opinii - jest niby bardzo dobry dla dzieci . No ja nie mam na kim go przetestować bo moje szkraby ketchupu nie lubią a ja wolę swój hihi :) ... jak dzieci będą skłonne do spróbowania to na pewno się skuszę na kupno Pomidorka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. skład ketchupu jest zachęcający do zakupu i choć u nas króluje jedna marka to ja nie jestem wybredny i jeśli jest tylko pikantny to pewnie też go polubię

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz słyszę o pomidorku i powiem szczerze, że zachęcasz do zakupu :) moja mama ostatnio kupiła taki pod szyldem mc donald'a i niestety rzaadki..
    warto wiec skosztować takiego Pomidorka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. musi byc dobry jezeli jest bez konserwantow:-) ja ostatnio kupilam ale okropny w smaku wiec z checia go wyprobuje.

    OdpowiedzUsuń