środa, 18 marca 2015

Reypol Jabłka prażone - OPINIA

Zapraszam na opinię o jabłkach prażonych, jakie otrzymałam od firmy Reypol.



Pomysł na wykorzystanie jabłuszek miałam od razu po otwarciu paczki, niestety nie udało mi się go zrealizować. Miały być bułki z jabłkami, ale otworzyłam i dałam dzieciom do spróbowania. Pół słoika zjadły łyżką, a to, co zostało z kaszą i płatkami ryżowymi.

W słoiczku znajdziemy dużo owoców w postaci gęstego musu z ich kawałkami. Jest to duża zaleta dla mnie.



W smaku są słodkie, ale nie mdłe. Nadają się do różnych ciast, deserów, kaszki dla dzieci, a także same.

Jabłuszka są pyszne, zdrowe i warto je spróbować.




Zalety:
·      Pyszne, słodziutkie, ale nie mdłe.
·      Gęsta konsystencja musu z kawałkami owoców.
·      Nadają się do ciast, deserów czy też same.
·      Duży słoik.



Wady:    
BRAK



Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Reypol oraz na FB.



Jabłka prażone znajdziecie TU.


22 komentarze:

  1. oj
    super ze mu tak smakowaly i zjadl je ze smakiem na zdrowko na pewno
    byly smaczne tez bym lyzka jadla uwielbiam jablka pod kazda postacia

    OdpowiedzUsuń
  2. za samymi nie przepadam ale jak je zobaczylam od razu przyszedl mi smak na placek kruchy z jablkami mniam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same bym zjadła nawet takie z naleśnikami ochota mi naszła

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja sama zrobiłam takie jabłuszka :) ale w razie potrzeby będę wiedziała jakie wybrać w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam uwielbiam takie musy - przeważnie robię sama , ale w razie W ;) gdy zabraknie to wiem gdzie mogę kupić . Takie musy świetnie się nadają do ciast albo naleśników - moje dzieciaki za nimi przepadają a po podgrzaniu samego musu jest tyle zapachu , że ma się ochotę łyżeczką wyjeść prosto z gara :D haha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie zapach nieziemski, ale ja za leniwa by sama robić i nie umiem :-)

      Usuń
  6. Mniam! Świetnie wyglądają,a pewnie jeszcze lepiej smakują:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglada ja tez bym sama jadla moze na kanapke czy jakies ciasto uniwersalne zastosowanie i pewnie palce lizać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z takim słoikiem jabłuszek to jabłecznik musi się bez wątpienia udać.Moja mama to czasem jabłka robi w prodiżu a ja tak wolę się nie męczyć tylko otworzyć słoik i voila :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda smacznie można jeść łyżeczką dobrze że nie są mdłe bo nie lubię też za słodkich takich słoików żona będzie miała okazję się popisać i wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm byłby pyszny jabłecznik z nich. Fajnie że nie są mdłe. Wydają sie byc super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie jabłuszka.. warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mmmm musza być pyszne, po pobycie w szpitalu nie jadlam nic tylko jabłka, ale te zimą nie sa juz tak smaczne, a ze słoika pewnie dużo lepiej smakują np do kanapek:)

    OdpowiedzUsuń