poniedziałek, 23 marca 2015

Premium Rosa Konfitura morelowa - OPINIA

Zapraszam na opinię o konfiturze morelowej, jaką otrzymałam od firmy Premium Rosa.



Zacznę od składu, który jest prosty i czytelny. Konfitura składa się z morele 67,5%, cukier, pektyna owocowa, kwasek cytrynowy (regulator kwasowości). Czyli dużo owoców, zero chemii itp. Jest zdrowa i śmiało można podawać również dzieciom.


Jej konsystencja jest średnio gęsta, dla mnie idealna. Nie spływa np. z ciasta, a jednocześnie łatwo się rozsmarowuje.



W smaku jest bardzo dobra, średnio słodka, co jest kolejnym atutem. Czuć dobrze morelowy smak, naturalny (niekiedy niby czuć smak danego owocu, ale jakby sztuczny, chemiczny, tu jest naturalny, jak smak moreli).

Osobiście wykorzystałam ją rolady drożdżowej (dość często ostatnio jest u mnie, ale wszyscy uwielbiamy, a mąż robi, więc ja jestem za J). Wyszła smaczna i nie sucha (niekiedy jak mąż doda drzem sklepowy wychodzi taka sucha, przy tej konfiturze nie jest taka, tak jakby ona w nią weszła).



Zdrowa, smaczna – idealna, zdecydowanie polecam.




Zalety:
·      Zdrowa.
·      Prosty skład.
·      Bez zbędnych dodatków typu konserwanty.
·      Smaczna.
·      Średnio gęsta konsystencja.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Premium Rosa oraz na FB.



Konfiturę morelową znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystkie konfitury a morelową z chęcią bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super musi byc ja lubie te ktore maja kawalki owocow w sobie moge je zjadac same ale ta tez mysle jest smaczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda apetycznie i tak jak nas zapewniasz konfitura jest pyszna.Rolady drożdżowej nie umiem robić i czas się nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pysznie :) uwiebiam konfitury

    OdpowiedzUsuń
  5. to żona będzie robić desery z konfiturą morelową a ja z nią bułeczki mam nadzieję że mojemu małemu też zasmakuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie konfitury i morele wiec idealne polączenie dla mnie. I bardzo mi sie podoba sloiczek :) chetnie bym wyprobowala konfiture :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglada bardzo apetycznie i z checia bym ja zjadla z nalesnikami bo od kilku dni za mna chodza. fajnie ze nie zawiera konserwantow i bez obawy moglabym ja podac mlodemu:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda bardzo smakowicie i po tej mojej nieszczęsnej jelitówce to ja bym chyba cały na raz zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu kurcze.. mój mąż składa meble.. a tu takie pyszności.. kto mi je kupi ...
    ach te zachciewajki ..
    ślinka cieknie na samą myśl.. ja bym morelki użyła do biszkoptu <3 z bitą śmietaną :D

    OdpowiedzUsuń