środa, 4 marca 2015

Portalu Udziewczyn.pl Slim Extreme 4D, Intensywne serum redukujące tkankę tłuszczową Eveline - OPINIA

Zapraszam na opinię o Slim Extreme 4D, Intensywne serum redukujące tkankę tłuszczową Eveline, jakie otrzymałam od portalu Udziewczyn.






Od niedawna stwierdziłam, że biorę się za siebie. Niestety ze względów zdrowotnych mam ograniczony ruch, a ćwiczenia odpadają. Odstawiłam słodkości (dobra czasem sięgnę, ale bardzo rzadko), dużo spacerków i kremik na dokładkę. Efekty są widoczne, choć nie „chudnę w oczach”, jednak dla mnie na tyle zadowalające, że śmiem twierdzić o skuteczności kremu.

Krem napiął mi skórę, co już zdecydowanie jest na plus. Przy regularnych spacerach i nim w ciągu miesiąca mam 1 cm mniej w obwodzie brzucha, a to dużo, przynajmniej dla mnie.

Po nałożeniu kremu mamy uczucie intensywnego chłodu. Dla mnie uczucie bardzo przyjemnie, jednak niektórym może przeszkadzać.

Dość szybko się wchłania, a na skórze nie pozostaje żadna nieprzyjemna warstwa.

Opakowanie to plastikowa tuba stawiana na zakrętce z zamykaniem typu klik. Nie ślizga się w dłoni, jest wygodna i praktyczna.

Ja jestem zadowolona z efektu, jaki mi dał krem po zużyciu jednego opakowania. Według mnie warto po niego sięgnąć, jeśli nie liczymy na cuda w stylu „nic nie robię, smaruję się, jem słodkości, leżę i chudnę” to efekt będzie zadowalający.



Zalety:
·      W połączeniu z spacerami i odstawieniem słodyczy pomaga w walce z wagą.
·      Napina skórę.
·      Przyjemne uczucie chłodu.
·      Wygodne opakowanie.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Portal Udziewczyn oraz na FB.

22 komentarze:

  1. Ja nie lubie tego uczucia chłodu w tych kosmetykach to mnie skutecznie do nich zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie ze pomaga w walce ze zbednym tluszczykiem, super:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze ,że pomaga zwalczyć nadwagę a do tego sprawia uczucie chłodu - ja osobiście bardzo ludzie kosmetyki o takim działaniu .

    OdpowiedzUsuń
  4. O to super że u Ciebie się sprawdził w połączeniu ze spacerami. To moze i ja się skusze bo dużo spaceruje i biegam. A i ja lubie to uczucie chlodu na skorze po nałożeniu kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super,że się sprawdził:) Uwielbia wszystkie kosmetyki redukujące tkankę tłuszczową i antycellulitowe od Eveline :) Żaden mnie nie zawiódł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a
    ja nieznam tego typu kremow nigdy nie siegalam po nie jak narazie
    niemusze ale dobrze wiedziec có sie sprawdza .ja jestem zadowolona z
    takiej figury jaka mam

    OdpowiedzUsuń
  7. tak wspomaga dobrze, bo sam nic nie zdziała

    OdpowiedzUsuń
  8. Po ciazy bede musiala sprobowac

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tak samo jak Judyta, jak tylko mały bobo wyjdzie - 6 tygodni i biorę sie za siebie, a że będzie lato takie uczcie chłodu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do takich kremów jestem z dystansem nastawiona.Mogę się zgodzić,że ten typ kosmetyków ujędrnia naszą skórę ale z tym redukowaniem tłuszczyku to już wątpliwa sprawa.Gdyby takie kremy działały cuda nie trzeba by było się męczyć z dietą i ćwiczeniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudów nie działa i przede wszystkim aby był jaki kolwiek efekt nie wystarczy sam krem, on tylko wspomaga dietę i ruch sprawiając że efekty są lepsze.

      Usuń
  11. ja tam srednio wierze w te kremy moze cos tam minimalnie pomoga ale taka prawda ze trzeba sie wziasc za siebie przedewszystkim ruch a to jest tylko taki dodatek :)

    OdpowiedzUsuń