wtorek, 17 marca 2015

Piątnica Przyprawa do kurczaka - OPINIA

Zapraszam na opinię o przyprawie do kurczaka, jaką otrzymałam od firmy Piątnica.




W składzie znajdziemy mieszankę wielu przypraw, które połączone w całość tworzą świetną przyprawę do drobiu czy bazę do marynaty. Niestety znajdziemy tam również glutaminian sodu, co dla mnie jest minusem.


Przyprawa zamknięta jest w plastikowym opakowaniu z podwójnym otwieraniem. Mamy możliwość sypania jej bezpośrednio na mięso lub wydobycie za pomocą łyżeczki. Takie rozwiązanie sprawia, że przyprawę używa się łatwo i przyjemnie.



Jest smaczna, nadaje mięsu wyrazisty, lekko pikantny smak oraz ładny, ziołowy aromat.

Osobiście mimo małej wady jeszcze do niej wrócę. Smak, jaki nadaje potrawą jest bardzo dobry, a glutaminian sodu jest w każdej znanej mi przyprawi do kurczaka, niestety. Tak, więc z swojej strony polecam.



Zalety:
·      Mieszanka wielu ziół.
·      Nadaje drobiu dobry, lekko pikantny smak.
·      Dobra bezpośrednio na mięso lub jako baza do marynaty.
·      Wygodne, praktyczne opakowanie.


Wady:
Zawiera w składzie glutaminian sodu.

Moja ocena – 8\10

Serdecznie zapraszam na stronę Piątnica oraz na FB.


Przyprawę do kurczaka znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. a
    ile ma w sobie ziol i jakie .napewno jest pyszna skoro jest ziolowa
    zamknieta w pudeleczku wiec nam nie wywietrzeje swietma sprawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto spróbować choć ciekawa jestem jaki ma smak bo jednak mamy różne przyprawy do kurczaka.Fajne i wygodna opakowanie to duży plus.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety mi tez wszystkie znane przyprawy do kurczaka mają glutaminian sodu. Za to fajnie ze jest w poręcznym opakowaniu i nadaje wyrazisty smak :) moze warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo często używam różnego rodzaju przypraw go kurczaka - warto byłoby wypróbować i tą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jja uwielbiam przprawy nadaja zawsze smak w duzej ilosci pokarmow mamay konserwanty wiec ta przprawa nie jest wyajtkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. musze wypróbowacf tej do kurczaka, bo i tak czesto kupuje :) dzieci uwielbiaja dobrze przyprawionego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czasem nie czytamy opakowania a coś jemy..
    jednak ja sobie cenię takie przyprawy, zwłaszcza, że potrawa z nimi smakuje wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. do kurczaka dobra przyprawa to podstawa. ostatnio kupilam ale nie pamietam z jakiej firmy ale byla okropna a ta musi byc dobra i fajnie ze w plastikowym opakowaniu bo sie nie wysypie ani nie zwietrzeje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dobra, a też się na co niektórych przejechałam.

      Usuń
  9. ostatnio po każdą przyprawe (gotową) jaką bym nie sięgnęła zawiera glutaminian sodu niestety, a przyprawy do kurczaka w piątnicy jeszcze nie spotkałam a chętnie bym spróbowala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona też niestety zawiera ale i tak już kupiłam następne opakowanie bez jeszcze nie znalazłam

      Usuń