środa, 4 marca 2015

PHU PANDA - Grzegorz Łącki FOTO kubki - OPINIA

Dziś chciałabym Wam pokazać kubeczki FOTO, jakie otrzymałam od sklepu PHU PANDA - Grzegorz Łącki.





Będzie to trochę inna opinia, ponieważ oceniając, jakość byłabym śmieszna J.

Na kubek można nanieść dowolne zdjęcie, grafikę, teks, – co tylko nam się zamarzy. Jest to świetny pomysł na pamiątkę czy też prezent dla bliskiej osoby.

Ja na kubek wybrałam zdjęcie dzieci oraz napis „kochane urwisy”.

Zdjęcie zostało zamieszczone z jednej strony, prezentuje się ładnie. Kolory są żywe, a maluchy wyraźne.

Większą część kubka zajmuje napis, który rewelacyjnie prezentuje się na kolorowym tle.

Całość bardzo mi się podoba i jeśli nikt mi nie potłucze będzie doskonałą pamiątką na lata.

Pan, z którym podejmowałam współpracę zrobił mi wspaniałą niespodziankę. Prócz kubeczka zrobionego wedle ustaleń, w paczuszce znalazłam drugi, z nazwą bloga. Jeść śliczny i możecie wierzyć lub nie, ale kawa z niego, gdy siedzę z Wami jest zdecydowanie lepsza.



Z swojej strony polecam zarówno Foto kubki jak i miłego, pomocnego pana, który z chęcią odpowie na milion pytań i niepewności J.

MOJA OCENA – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę PHU PANDA - Grzegorz Łącki oraz na FB.


Kubek FOTO lub z nadrukiem RÓŻNE PROJEKTY znajdziecie TU.

27 komentarzy:

  1. super swietna sprawa taki kubek na prezent w naszym domu tez sa takie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubeczki są mega śliczne a ten gest ze strony tego Pana naprawde super. Marzenie pic kawe z takiego kubeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widac ze profesjonalne wykonanie,super

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje Aniu świetna pamiątka. A Twój kubek wygląda prześlicznie, zarówno z Kochanymi urwisami, jak i logo bloga :)
    Aniu a powiedz, czy środek np, może być w innym kolorze niz biały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tak ale konkrety pytaj w wiadomości na fb :-) Na pewno dostaniesz pełne wyjaśnienie.

      Usuń
    2. to super, bo ja dużo jak pracuje pije herbatki i nie zawsze "mogę" iść kubek umyć więc pije jedną po drugiej a osad pozostaje :( go się łatwo usuwa, ale brzydko wygląda jak się pije :P taki malutki szczegół :D

      Usuń
    3. No to na ciemnym kubku nie będzie widać :-)

      Usuń
  5. Śliczny kubeczek:) Świetna pamiątka :)Jest to niezapomniany pomysł na prezent, inny i wyjątkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To teraz zrealizować tylko trzeba :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. super sa te kubeczki, zarowno do domu jak i na prezent dla kogos bliskiego...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubeczki są świetne . Świetnie się sprawdzą jako prezent :) .

    OdpowiedzUsuń
  9. Super bo można mieć indywidualny kubek czy koszulkę z tej firmy :) Idealny pomysł na prezent i zawsze trafiony :)Chociaż kubków mam pełną szafę to jeszcze na jeden a nawet dwa miejsce z pewnością się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że kubeczki zbieram, mam ich całą kolekcję i ciągle dochodzą nowe, coraz ładniejsze.

      Usuń
  10. Witam wszystkich - Przyznam nie skromnie że zgadzam się ze zdecydowaną większością opinii , żeby nie powiedzieć z wszystkimi. Jak wspomniano tutaj kubków mamy sporo w szafach , nie to co kiedyś głównie szklanki i kieliszki:) natomiast pomysł na przypomnienie komuś o sobie w ten właśnie sposób jest co najmniej ciekawy i często bardzo trafiony. To co jest na kubku tak samo może być na koszulce lub poszewce więc polecam i zainteresowanym dziękuję za ocenę dodając iż z przyjemnością zrealizujemy kolejny indywidualny pomysł kubka specjalnie dla zwycięzcy. Pozdrawiamy - PHU PANDA z Czerska http://panda-czersk.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Można mieć coś wyjątkowego na kubku niby nic takiego a jednak miło pić w takim kawusię.Na prezent oczywiście nawet samemu można sobie taki mały bonusik sprawić

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny kubeczek można stowrzyć wystarczy mnieć fajny pomysł co na nim umiieścić i sie nim cieszyc t wtedy to nie jest jakiś tak zwykły kubek tylko taki orgilanlny wyjatkowy i to mi sie w tym podoba ze co zechce sie na nim znajdzie super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń