piątek, 13 marca 2015

Koralikolandia Kolczyki - OPINIA

Zapraszam na opinię o kolczykach, jakie otrzymałam od Koralikolandii.


Kolczyki są ręcznie robione, bardzo staranie. Każdy element idealnie do siebie pasuje tworząc bardzo ładną całość.

Są solidne, nic nie odpada, nie urywa się. Przy normalnym używaniu nie odgina się część, którą wkładamy do ucha. Zatyczki solidnie się trzymają, co daje nam gwarancję, że nie zgubimy kolczyków.

Kolczyki są dość długie, ładnie prezentują się na uchu.

Ładne i solidne, zdecydowanie warte polecenia J.



Zalety
·      Ładne.
·      Solidne.
·      Nic nie odpada, nie odgina się część, co wkładamy do ucha, zatyczki nie spadają.
·      Każdy element idealnie do siebie pasuje.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę TU

20 komentarzy:

  1. piekne są solidne wykonane ;) ;) bardzo mi sie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne :) a ten kolorek...cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne kolczyki pewnie pieknie wygladaja w uszach i sa idealne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na uszach nie pokarzę no jak się uprzecie to na małej modelce :-)

      Usuń
  4. Piękne kolczyki aż trudno uwierzyć,że są ręcznie robione a to potwierdza,że są niezwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne ..ktoś kto je robił ma świetny gust

    OdpowiedzUsuń
  6. Są śliczne naprawde super. Zaleta że są ręcznie robione. Dla mnie rewelacyjny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać tu serce włożone w stworzenie kolczyków i brawa dla ich autorki bo są świetne

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne choć obecnie jestem przymuszona nosić malutkie (urwis na rękach inne stara się zerwać) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne tez bardzolubie kolczyki i te dlugie i kortkie zawsze ladna ozdoba dla kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bardzo lubię takie kolczyki, ogólnie rekodzieła. niestety moja skóra jest uczulona i czasem nawet srebra nie mogę nosić :(
    ale ogólnie bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam problemów już, jako dziecko mogłam tylko złoto

      Usuń