niedziela, 29 marca 2015

Heal Kawa rozpuszczalna kokosowa - OPINIA

Zapraszam na opinię o kawie kokosowej, jaką otrzymałam od sklepu Heal.




Kokosowy smak kawy jest rewelacyjny, sprawia, że każdy jej łyk jest przyjemnością, rozkoszą dla podniebienia. Jest dość delikatna, kremowa, dla mnie doskonała.

Kawa ma ładny, delikatny aromat.

Jest dość wydajna, z jednej, płaskiej łyżeczki wychodzi doskonała pod względem smakowym.

Kawa zapakowana jest w zwykłe opakowanie. Ma to plusy i minusy. Trzeba ją przesypać, aby nie wietrzała, co dla mnie nie jest specjalnym problemem, ale wiem, że dla niektórych jest. Plusem natomiast i to dużym jest to, że nie musimy za nie dodatkowo płacić.


Mnie bardzo kawa kokosowa posmakowała i z przyjemnością ją polecam.




Zalety:
·      Smaczna.
·      Aromatyczna.
·      Wydajna.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Heal oraz na FB.


Kawę kokosową znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. fajna ta kawka musi miec zapach kokos pewnie kusi do jej wypicia chetnie bym ja wyprobowala po tak fajnej recenzij ktora kusi

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią bym takiej spróbowała - musi być pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie pyszna :) :) ja wlasnie pije kawe :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawa kokosowa hmm...to brzmi ciekawie choć muszę przyznać że kokos lubię średnio więc nie wiem czy przypadłaby mi do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię ale jako dodatek takiego "na surowo" też nie za bardzo

      Usuń
  5. kawa kokosowa hmm nie slyszalam a kokas uwielbiam i choc jestem zwolenniczka parzonej to przyznam ze ta mnie zaciekawila bo musi byc pyszna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. parzoną też mają choć nie wiem czy akurat kokosową :-)

      Usuń
  6. umarłam;) kurczę kokosowa kawa pychota :) musze ją mieć

    OdpowiedzUsuń
  7. kusząca propozycja
    z wielką przyjemnością bym skosztowała :)

    OdpowiedzUsuń