sobota, 7 marca 2015

Betterware Płyn do czyszczenia powierzchni kuchennych - OPINIA

Zapraszam na opinię o płynie do czyszczenia powierzchni kuchennych, jaki otrzymałam od Betterware-Lubię To.






Płyn ma bardzo przyjemny zapach kiwi, który roznosi się po całym pomieszczeniu podczas używania. Jest średnio intensywny, dla mnie ładny.

Opakowanie to plastikowa butelka z dozownikiem, który sprawia, że jest wygodna w użyciu.


Po naciśnięciu dozownika z butelki wydobywa się dość gęsta piana, która doskonale radzi sobie z brudem różnego typu. Testowałam na tłuszczu, zaschniętym, parodniowym osadzie oraz przypalonych miejscach. Za każdym razem wystarczyła gąbka z pianą i przetarcie (w bardziej zabrudzonych miejscach dwukrotne), aby czyszczona powierzchnia była czyściutka. Nie ma potrzeby tarcia, szorowania czy innych kombinacji, aby doczyścić nawet przyschnięty brud.


Według mnie płyn do czyszczenia powierzchni kuchennych jest świetny, pozostawia powierzchnię czystą i pachnącą. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Skuteczny.
·      Łatwo usuwa zabrudzenia oraz tłuszcz.
·      Ładny zapach.
·      Wygodne opakowanie z dozownikiem.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Berrerware oraz na FB.


Płyn do czyszczenia powierzchni kuchennych znajdziecie TU.

29 komentarzy:

  1. mialam go jakis czas temu i bylam z niego zadowolona mysle by znowu go kupic bo naprawdo warto dla mnie zapach odpowiadal

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,że są na rynku płyny,które działają:) I ładny zapach mają-czego chcieć więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz kiedys zastanawialam się nad jego kupnem a skoro jest smuteczny i ładnie pachnie to już nie ma co się zastanawiać tylko kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie koniecznie muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam już okazje go użyć i byłam z niego bardzo zadowolona , Skutecznie usuwa tłuszcz a do tego pozostawia przyjemny zapach :) . Polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie płyny są super i napewno szybciej można sprzątnac bo tak by się szorowalo

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna taka pomoc dla pani dmou bo osobiście nie lubie szorować zabrudzeń to napewno vy mi w tym pomógł się z tym uporać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kiwi brzmi kusząco :) kurcze obawiam się, że podczas mycia miałabym zachciewajkę na sałatkę owocową :)
    kurcze muszę wypróbować, szkoda tylko, że takich płynów nie ma w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma ale można zamówić z dostawą do domu, obecnie w promocji jest

      Usuń
  10. Chciałbym taki wypróbować bo jak czytam o tym płynie to jestem pod wrażeniem jak potrafi wyczyścić kuchnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam i to bardzo, nawet mała moja sama czyści z nim bo łatwo i szybko

      Usuń
  11. W końcu znalazłaś idealny preparat do czyszczenia :) Ja szczerze zawsze Cifem i Cillit Bangiem walczyłam w kuchni ale bez wątpienia przestawię się na ten płyn.Nikt nie lubi długo czyścić zaschniętego tłuszczu więc mamy czym go szybko i skutecznie usunąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za cifem nie przepadam, taką jakby lepką warstwę zostawia i musiałam później samą wodą myć.

      Usuń
    2. zastanawialam sie ostatnio nad kupnem plynu do czyszczenia kuchenki i widze ze rozwiazalas moj problem. sam zapach jest bardzo ciekawy i ladny, skusimy sie na niego.

      Usuń
  12. przydałby się , u mnie nieraz po niedzielnym obiedzie to masakra z kuchenką,:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dobrze,ze ja nie muszę się takimi obowiązkami domowymi zajmować...:) wiadomo,że środek musi być skuteczny a i ładnie pachnieć i tu mamy te dwie funkcje jednocześnie cóż trzeba kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj a dlaczego nie, przecież mężczyzna równie dobrze może posprzątać.

      Usuń
  14. A czym myjecie szafki kuchenne? Kupiłam dopiero co mieszkanie i mam piękne meble w kuchni. Ale nie wiem sama jak je czyścić. Znalazłam porady na https://ludwikekologiczny.pl/blog/czym-myc-szafki-kuchenne-czyszczenie-mebli-kuchennych/, myślę że ekologiczne środki to dobre rozwiązanie. Staram się używać jak najmniej chemii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. środek z recenzji używam również do szafek kuchennych :)

      Usuń