wtorek, 17 lutego 2015

Wydawnictwo Bajdaraj Książeczka edukacyjna pt.: "Pisinka Martynka i przyjaciele" - OPINIA

Zapraszam na opinię o książeczce edukacyjnej pt.: "Pisinka Martynka i przyjaciele” wydawnictwa Bajdaraj.


W książeczce znajdują się zadania dla dzieci z różnych grup wiekowych. Są spore obrazki idealne dla najmłodszych. Starsze dzieci mają możliwość poćwiczyć pisanie, czytanie, liczenie, znajdowanie różnic czy rysowanie po śladzie.



Dzięki różnorodności dziecko rozwija wiele dziedzin. Książeczka pomagają dziecku wejść w świat czytania czy pisania po przez zabawę, czyli połączenie idealne.

Każde dziecko mi znane kocha naklejki. W książeczce znajdziemy ich aż, 70 czyli dziecko ma dużo wspaniałej zabawy.


Według mnie książeczka wiele nauczy dziecko po przez wspaniałą zabawę i dlatego polecam.


Zalety:
·      Zadania dla dzieci w różnym wieku.
·      Pomaga przy nauce czytania, pisania, liczenia, rysowania, kolorowania.
·      Zawiera 70 naklejek.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę TU.


14 komentarzy:

  1. Te książeczki są super i mają cudowną szatę graficzną. Na tą co prawda moja córcia jest za mała ale po inne na pewno sięgniemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są też dla mniejszych, ja zachęcam ogromnie, są śliczne i mądre.

      Usuń
  2. Fajna książeczka bardzo mi się podoba... I jeszcze tyle naklejek...

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie ze jest fajna i warta uwagi szate maja bardzo ladna jak w kazdej ksiazeczce tego wydawnictwa rowniez ja polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna pozycja;) Dla wszystkich maluchów długa zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna ksiazeczka moje uwielbiaja takie

    OdpowiedzUsuń
  6. Edukacja na pierwszy miejscu.Książeczka jest godna uwagi i dla dzieci będzie niezłą frajdą :) Bogata w zadania i uwielbiane przez dzieci naklejki.Śmiało można polecać.

    OdpowiedzUsuń
  7. już nie raz pisałam, że uwielbiam takie propozycję. już nie mogę się doczekać, kiedy to moja Tosia wraz ze mną przeniesie się w krainę malowania

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze trochę i mój Mikołajek będzie z takich książeczek korzystał.Już wiem co mogę śmiało mu kupić.

    OdpowiedzUsuń