poniedziałek, 9 lutego 2015

Wydawnictwo Bajdaraj Książeczka pt.: „Ochorym bocianku” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książeczce pt.: „O chorym bocianku”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Bajdaraj.


Książeczka jest bardzo mądra. Opowiada o zwierzątkach, które pomagają przetrwać małemu, choremu bociankowi zimę. Bajka pokazuje, że trzeba pomagać słabszym, chorym, że nie wolno przejść obojętnie wobec cierpienia drugiego. Dla mnie są to wartości, które trzeba „wpajać” dziecku jak naj wcześniej, tak, aby pomoc innemu była czymś oczywistym.

Tekst jest prosty, rymowany. Maluch nie ma problemu z jego zrozumieniem, a starszak z samodzielnym czytaniem.


Ilustracje są piękne. Na każdej z nich znajdziemy zwierzątka. Są wielobarwne, w żywych kolorach. Dziecko z ochotą je ogląda wielokrotnie.



Strony są dość grube, śliskie. Bez obaw dziecko może korzystać z niej samo, książeczka nie potarga się szybko.
Według mnie książeczka zdecydowanie jest warta zakupu. Z bardzo mądrym przesłaniem, ciekawą treścią i pięknymi obrazkami. Zdecydowanie nie tylko polecam, ale wręcz zachęcam by ją pokazać dziecku.





Zalety:
·      Mądra, pouczająca bajka o pomocy słabszym, chorym.
·      Rymowany tekst.
·      Śliczne ilustracje.
·      Solidne strony.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Bajdaraj.

23 komentarze:

  1. Wyglada na bardzo ciekawą książczke może sprezentuje taką mojej Oliwce bo ona uwielbia książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię inwestować w książeczki tego typu . Mądry pouczający tekst , duża czcionka zachęcająca do samodzielnego czytania i piękne ilustracje ,,, W książkach dla dzieci zwracam także uwagę na strony , na to by były dość solidne aby dziecko mogło oglądać ją samodzielnie a z tego co piszesz taka właśnie jest więc na pewno warto ją zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie książeczka ma wszystko na co zwracasz uwagę :-)

      Usuń
    2. kartki a masywne nielatwo potargac

      Usuń
  3. super
    ksiazeczka ja jvz ja nabylam Syn jest z niej mega zadowolony chetnie
    oglada nazywa zwierzatka i tlumaczy co jest na obrazkach polecam dla
    mnie jest to dobry zakup

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale,że synek tak z ochotą sięga po książeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna książeczka godna polecenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to serce się raduje na widok dziecka garnącego się do książek.Zresztą są ku temu powody-piękne ilustracje,prosty tekst i w takie książeczki zawsze warto inwestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytanie czy oglądanie książeczek dużo daje dziecku :-)

      Usuń
  7. Książka najlepszym przyjacielem dziecka :) Wydawnictwo to ma książki dla dzieci wartościowe,najwyższej jakości i chętnie będą one zaglądały do takich nie raz.Muszą być same plusy nie ma innego wyjścia.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna ta książeczka :) mój mały pewnie by z ochotą po nią sięgał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ilustracje i historia z przesłaniem. Moja córeczka bardzo lubi rymowanki i powoli uczy się ich na pamięć. Ogólnie bardzo fajna książeczka.

    OdpowiedzUsuń
  10. taka bardzo fajna ksiązeczka trzeba wpajać dziecku pewne wartości od najmłodszych lat a ona nam w tym pomaga wiec mysle ze dobra dla kazdego dziecka :)

    OdpowiedzUsuń