środa, 11 lutego 2015

Wydawnictwo Bajdaraj Kolorowanka edukacyjna pt.: "Truś Piotruś literki i cyferki” - OPINIA

Zapraszam na opinię o kolorowance edukacyjnej pt.: ”Truś Piotruś literki i cyferki”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Bajdaraj.


Kolorowanka skierowana jest do dzieci w różnym wieku. Zarówno maluch jak i starszak znajdzie w niej coś innego, interesującego oraz uczącego.


Najmłodsi, którzy dopiero zaczynają kolorować mogą je ćwiczyć na dużych obrazkach nie zawierających drobnych elementów.


Dla starszych dzieci doskonałe będą obrazki troszkę trudniejsze, mające drobne elementy, a także kończenie obrazków po śladzie.



6 – 7 latki znajdą tu słowa wspomagające naukę czytania zarówno w języku polskim jak i angielskim.


Do książeczki dołączone jest 30 naklejek, a dzieci przecież kochają naklejki, przynajmniej wszystkie te, co znam.


Kolorowanka uczy i bawi, znajdzie w niej coś dla siebie i 2 latek i 7 latek. Osobiście zarówno ja jak i moje dzieci polecamy J.



Zalety:
·      Dla dzieci w różnym wieku.
·      Angielskie i Polskie słówka.
·      Dużo naklejek.
·      Kolorowanki o różnym poziomie trudności.
·      Wspomaga naukę kolorowania, rysowani, czytani i nauki języka angielskiego.



Wady:
Brak


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę TU.

22 komentarze:

  1. Książka wydaje się być naprawdę ciekawa a co najważniejsze że dzieci w różnych przedziałach wiekowych znajdą coś dla siebie. Dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie bomba :) wiecie, ja lubię właśnie takie propozycje, które sprawiają, że rodzice zbliżają się do dzieci- nie dając laptopa i dziecko rób co chcesz, ale dać właśnie taką książeczkę i wraz z nim, ewentualnie nadzorować jego "zabawę" :)
    Dla dzieci w różnym wieku to też plus, bo zawsze może Tosia robić z siostrzeńcem :)) może to ich zbliży do siebie :) Choć poczekam jeszcze 6 m-cy zanim Tosia nauczy się że pisak to "coś do pisania bądź malowania" a nie gryzienia :D chociaż co sie dziwić, moj mąż wczoraj jak uzupełniał prace to też pisał i podgryzał końcówkę długopisu..

    OdpowiedzUsuń
  3. ksiazeczka jest super dziecko przez zabawe uczy sie nowy slowek poznaje je i moze czas spedzić z rodzicami dla mnie bombowa jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna książeczka w szczególności że dzieci z różnych grup wiekowych znajdą w niej coś dla siebie. I duży plus za słówka angielskie bo jestem zdania żeby od małego uczyć dzieci języka żeby potem w szkole miały łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś język jest podstawą, też jestem aby jak naj wcześniej dzieci go poznawały.

      Usuń
  5. Świetna sprawa:) Wspaniale,że można znaleźć coś dla każdego malucha:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna książeczka, która nie tylko bawi, ale też uczy, no i te naklejki - magnes na moją Julkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba na każde dziecko, już tak mają, że kochają naklejki :-)

      Usuń
  7. swietna ksiazeczka ;) nie tylko bawi a uczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna propozycja dla naszych dzieci-bawi i uczy a przy tym czy starsze dziecko czy młodsze może śmiało z niej korzystać :) Widzę,że wydawnictwo Bajdaraj ma super pozycje książkowe i każda z ich propozycji dla naszych pociech jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie bardzo ciekawe mają książeczki i warto się z nimi poznać bliżej.

      Usuń
  9. książeczka jest super :) nie tylko bawi, ale też uczy do tego naklejki uwielbiane przez dzieciaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna książeczka a dzieci pewnie ją pokochają a jak są naklejki to już nie ma mowy aby przeszło dziecko obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie jest to ze dla roznych grup wiekowych się dostosuje taka zabawa dla dziecka to duża frajda uczy i bawi i to mi się w tym podoba takie edukacyjne bardzo chwale :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Książeczka jest na prawdę świetna , Kolorowanka ,książeczka , naklejki a do tego jeszcze nauka obcych słówek . Dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń