niedziela, 22 lutego 2015

Skworcu Czekolada do picia WANILIOWA - OPINIA

Zapraszam na opinię o czekoladzie do picia WANILIOWEJ, jaką otrzymałam od firmy Skworcu.






Przyznam szczerze, że czekoladę do picia uwielbiam i piłam w wielu wariantach, ale takiej jeszcze nie. Ma smak waniliowy, ale nie jest to czysta wanilia, znajdziemy tam również cynamon czy goździk. Całość tworzy bardzo ciekawy, aromatyczny smak pod jednym warunkiem. Aby czekolada była idealna dla mnie smakowo, muszę dodać łyżeczkę cukru inaczej jest gorzka.

Do kubeczka wsypujemy 2 łyżeczki czekolady i zalewamy gorącym mlekiem. Rozpuszcza się dobrze, ale pozostają czasami kawałeczki cynamonu, goździków, ziarna wanilii. Dla mnie jednak nie jest to problem, wystarczy sitko J.

Czekolada jest zapakowana w zgrzany woreczek oraz woreczek z strunowym zamknięciem, w którym przechowuję czekoladę. Proste i tanie rozwiązanie, dzięki któremu nie płacimy dodatkowo za opakowanie.



Kolejną zaletą jest niska zawartość tłuszczu, można ją bez obaw pić, gdy walczymy z wagą.

Czekolada posmakowała nie tylko mnie, ale i córce. Obie zdecydowanie polecamy.


Zalet:
·      Smaczna.
·      Aromatyczna.
·      Niska cena.
·      Rozpuszcza się dobrze.
·      Niska zawartość tłuszczów.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Skworcu oraz na FB.

Czekoladę do picia WANILIOWĄ znajdziecie TU.



21 komentarzy:

  1. Taka na mleku zawsze jest najlepsza. Ja grudek nie lubię wiec u mnie sitko to byłaby podstawa ale czy wtedy bedzie tak samo smakować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi o grudy bo ich nie ma ale o kawałki wanilii i cynamonu.

      Usuń
  2. bomba.. i szybkie wykonanie, bo te co robi mój mężuś to są też pyszne, ale ile mycia..
    wanilia, cynamon.. kurcze.. nie kop nie kop ...

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie musi byc dobra skoro ma same zalety w sobie a synek tezja probowal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie małemu nie podaję mleka krowiego więc takie rzeczy odpadają

      Usuń
  4. Ojej aż mi się zachciało takiej czekolady ;) jak ja uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taką czekoladę do picia na mleku choć spotykałam się z takimi,że tylko wodę trzeba dodać ale to już zupełnie nie ma takiego smaku.Można być na diecie ale specjalnie nie mieć z tego powodu takiej katorgi.I duży plus,że dziecku zasmakowała :) Chętnie się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi smaka narobiłaś czekolada i to jeszcze waniliowa mmmm ale dla mnie duży plus że mała zawartość tłuszczu. Na pewno się zdecydujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę musiała się skusić....a w tym sklepie jest jeszcze tyle smakowitości ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czekoladę pod każdą postacią:) A taka na gorąco z mleczkiem pyszniutka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubie czekolade waniliowej jeszcze nie słyszałam tez duzo czasu nie zajmuje jej zrobienie kolejna zaleta i pyszniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja często kupuję czekoladę do picia z automatu w pracy ale właściwie patrząc na to całe opakowanie to właśnie to jest bardziej opłacalne.Tylko minusem jest to,że jednak muszę czekoladę przygotować w domu bo trzeba zagrzać mleko ale i tak warto je kupić dla pysznego smaku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie świetny wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń