sobota, 28 lutego 2015

Reypol Ogórki konserwowe w musztardzie - OPINIA

Zapraszam na opinię o ogórkach konserwowych w musztardzie, jakie otrzymałam od firmy Reypol.



Uwielbiam ogórki konserwowe, ale w musztardzie jadłam pierwszy raz. Pierwszy, jednak na pewno nie ostatni. Są rewelacyjne, lekko ostre w smaku, z wyczuwalnym smakiem musztardy. Takie inne J.

Ogórki są niewielkie i twarde, chrupiące - czyli idealne. Nie lubię jak są duże, bo są takie „papkowate”.



W planach miałam użyć ich do sałatki, jednak słoik, jaki otrzymałam do testów nie dotrwał, zostały zjedzone do obiadu. Sałatka z nimi jednak na pewno powstanie J.

W słoiku znajdziemy ich dość sporo (miałam policzyć, nie zdążyłam). U mnie na 3 osoby starczyły na 2 razy a nikt sobie nie żałował. Śmiało mogę stwierdzić, że są opłacalne w zakupie.

Dla mnie nowy, ciekawy smak, idealna wielkość i twardość. Zdecydowanie są to pyszne ogórki, które polecam.


Zalety:
·      Lekko ostry smak z dobrze wyczuwalnym smakiem musztardy.
·      Twarde.
·      Niewielkie.
·      Dość sporo w słoiku.
·      Pyszne.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Reypol oraz na FB.

27 komentarzy:

  1. oj
    te ogorasy jakie one sa pyszne no mowie wam niebo w gebie ze tak powiem
    sama robilam ale te sa o wiele lepsze jakos bardziej mi smakuja nawet
    niewiem kiedy a sloiczek pusty zostal

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, kiedyś sama robiłam. Muszę zrobić ponownie, bo były pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze to jeszcze nie miałam okazji wypróbować takich ogórków.A ja lubię takie pyszności więc z chęcią i ja spróbuję.Pewnie by były dobre do sałatki warzywnej,którą często robię i właśnie dodaję musztardę.Muszę koniecznie przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jadlam, ale pewnie dla meza by smakowalo :) on takie wynalazki lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam takiej wersji ogóreczków,ale muszą być bardzo smaczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kuszące :) Nie jadałam ale chętnie spróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś jadłam podobną wersję ogórków w musztardzie - były one jednak robione domowym sposobem :) . Takich kupnych jeszcze nie widziałam ...hm... albo po prostu dotąd nie zwracałam na nie uwagi . Muszę przyznać ,że opinia jest kusząca . Trzeba się lepiej rozglądać ;) i spróbować .

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam że nigdy nie jadłam takich ogórków. Moja teściowa robi świetne ogórki słodko pikantne ale z musztardą nigdy nie próbowałam. Chyba najwyższy czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ogórki w musztardzie,jednak nie miałam przyjemności próbować kupnych

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego smaku i skoro tak zachwalacie to grzech ich nie spróbować.Robić nie umiem,żona też nie to nie ma wyjścia i trzeba kupić

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi pewnie by nie posmakowaly bo nie lubie musztardy i jej unikam ja sie da
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Msza być pycha :) Wcześniej nie widziałam w sklepach.

    OdpowiedzUsuń