niedziela, 1 lutego 2015

Premium Rosa Syrop z malin z cynamonem i goździkami - OPINIA

Zapraszam na opinię o syropie z malin z cynamonem i goździkami jaki otrzymałam od firmy Premium Rosa.




Zacznę od składu który jest prosty, zero chemii, zero konserwantów, zero zbędnych dodatków co zdecydowanie czyni syrop zdrowym i bezpiecznym. Bez obaw podawałam dzieciom do picia.


Połączenie malin, cynamonu i goździka okazało się genialne. Smak zupełnie mi nieznany, pyszny. Syrop jest słodziutki, w smaku góruje cynamon ale maliny są wyczuwalne bez problemów.

Syrop jest wydajny. Wystarczy nalać niewielką ilość aby uzyskać idealny smak.

Można go wykorzystać na wiele sposobów. Dodany do wody doskonale gasi pragnienie. Gdy go dolejemy do gorącej herbaty działa rozgrzewająco. Bardzo smaczny jest również z płatkami ryżowymi, kaszą manną czy budyniem.

Niesamowity smak oraz zero zbędnych dodatków sprawia, że syrop jest wart zakupu, osobiście polecam i to bardzo.


Zalety:
·      Prosty czytelny skład.
·      Bez zbędnych dodatków typu konserwanty itp.
·      Pyszny smak.
·      Do wody, herbaty, budyniu, płatków ryżowych, kaszy manny.
·      Wydajny.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Premium Rosa


Syrop z malin z cynamonem i goździkami znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. warto byłoby spróbować, cena jak sklepowe z "konserwantami" a tu samo zdrowie :)
    do wszystkiego się nadaje i jak smak niepowtarzalny to ja jestem Za :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, cena nie doprowadza do zawału i same witaminki :-)

      Usuń
  2. pewnie ze warto sprobowac soczek samo zdrowie ja robie z wlasnych malinek syn lubi nawet do budyniu jak mu poleje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja leń i nie robię po za tym nie umiem i swoich malinek nie mam :-(

      Usuń
  3. Lubię sok malinowy ale bez dodatków.Już tym bardziej z goździkami za którymi nie przepadam.Może jednak ten by podpasował do mojego gustu więc muszę spróbować aby się przekonać :) A do budyniu właśnie też lubię takie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie musiałabyś próbować jeśli nie lubisz goździków :-)

      Usuń
  4. Uwielbiam syropy tego typy ... tego jeszcze nie widziałam ale muszę spróbować ...koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam syropy! Wspaniale gaszą pragnienie i dodają smaku kaszy mannej:) Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Do kaszki mannej w sam raz się nadaje.Czy to idealne połączenie?Tego niewiem bo sam sok malinowy jest pyszny a czy z takimi dodatkami to trzeba kupić i się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubie syropki zawsze z woda pije ja sama sobie robie 100 naturalne z malin cos pysznego moze i ten by mi spasowal skoro bez konserwantow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm do herbatki w sam raz, albo do wody którą ostatnio ciągle namiętnie piję , a cena widzę bardzo przystępna a po co kupować chemię, skoro tutaj takie zdrowe syropki nam podsuwasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musi być rewelacyjny, ja kocham cynamon, ale syropki głównie domowe robi nam przeważnie babcia, są też pyszne, aż napiłabym się takiej herbatki - mimo że rzadko pije herbatę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakuje jak babciny, moja już wiekowa niestety nie robi.

      Usuń