poniedziałek, 9 lutego 2015

Premium Rosa Konfitura z jagód - OPINIA

Zapraszam na opinię o konfiturze z jagód, jaką otrzymałam od firmy Premium Rosa.




Zacznę od konsystencji, która jest bardzo gęsta, zbita. Konfiturę można kroić nożem. Według mnie jest to zdecydowanie zaleta. Używając konfitury np. do bułek, gdy ją wkładamy do ciasta nie rozlewa się i nie ma problemów z uformowaniem idealnej bułeczki.


Smak konfitury jest pyszny. Najprościej mówiąc to smak jagód z cukrem.

W składzie konfitury znajdziemy 50% jagód, a jagody są bardzo zdrowym owocem tak, więc śmiało można powiedzieć, że jest zdrowa. Oprócz owoców w składzie widnieje pektyna owocowa, nie miałam pojęcia, co to, więc się dla Was douczyłam. Nie jest to żadna chemia, jest to naturalny środek występujący w owocach, a dokładnie w ich ściankach.


Konfitura jest smaczna i zdrowa. Syn z ochotą zajadał się łyżeczką prosto z słoika. Zdecydowanie Wam polecam.





Zalety:
·      Gęsta.
·      Smak słodkich jagód.
·      Zdrowa.
·      Bez dodatku chemii.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Premium Rosa oraz FB.


Konfiturę jagodową znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. widac
    ze malemu smakuje sama bym jadla lyzeczka albo na gofry bym dala juz
    mam smaka mysle czy kupie w normalnym sklepie czy tylko u nich

    OdpowiedzUsuń
  2. oj zajadał się i ciężko było zabrać a jakoś bałam się by cały słoik na raz zjadł

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu widać,że smakuje nie tylko mamie :) Ja też nie lubię jak konfitura rozlewa się po kanapce więc myślę,że ta przypadła by mi do gustu a jagódki to uwielbiam :) napewno takiej konfitury nie znajdzie się na żadnej sklepowej półce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką konfiturą można się zajadać i to łyżeczką prosto ze słoiczka.Trzeba spróbować w końcu i w moim domu chętnych nie brakuje na smakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jagody uwielbiam a do tego ta gęsta konsystencja mmmm trzeba się skusić i upiec bułeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz i masz :) jak tylko bedą gotowe to z miłą checią zapraszam

      Usuń
    2. :-) żeby to było takie proste z chęcią bym niektóre z was odwiedziła :-)

      Usuń
  6. Uwielbiam konfiturki z jagód:) Pyszne i zdrowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj aż mnie wzięło na naleśniki do tej konfitury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie już nie ma, ale na pewno na 1 słoiczku się nie skończy :-)

      Usuń
  8. Chętnie skosztuję na kanapki czy do naleśników.Wygląda apetycznie i ten brak chemii to zdecydowanie największy atut.Właściwie to ciężko znaleźć takie zdrowe konfitury gdzieś w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Użyłabym jej do amerykańskich naleśników polanych syropem klonowym... przepraszam dostałam ślinotoku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubie jagody wiec napewno by mi posmakowal zawsze sobie kromeczki robie i tak sie zajadam i fajna ma tez konsystencje czesto mi sie w dzemie rozlewa a tu fajnie i wygodny sposob naloze sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsystencja genialna jak dla mnie, zdecydowanie ułatwia używanie w wielu rzeczach :-)

      Usuń
  11. w sklepach spożywczych też są - widziałem w Piotrach i Pawłach i w Kauflandzie

    OdpowiedzUsuń