poniedziałek, 23 lutego 2015

Portalu Udziewczyn.pl Slim Extreme 4D - Złoty peeling - masaż drenujący z kofeiną Eveline Cosmetics - OPINIA

Zapraszam na opinię o Slim Extreme 4D - Złotym peelingu - masażu drenującym z kofeiną Eveline Cosmetics, jaki otrzymałam w ramach współpracy z portalem u dziewczyn.




Zacznę po kolei od obietnic producenta, których jest wiele.

Intensywny efekt wyszczuplenia – Nie wierzę w cudowne kosmetyki wyszczuplające, gdzie nic nie robimy, a chudniemy. Tym razem również zostałam utwierdzona w swoim przekonaniu. Peeling nie zdziałał cudów, nie schudła, a wręcz przytyłam podczas używania (jednak nie jest to jego wina). Zaznaczam od razu, że nie stosuję diety i nie uprawiam sportu, może w połączeniu z dietą i aktywnością pomógłby z walką z tłuszczykiem J.

Nawilża i wygładza – Tu genialnie zdaje egzamin. Skóra po użyciu, jest gładka i delikatna, a efekt pozostaje na dość długi czas. Dobrze radzi sobie również z nawilżeniem.

Napina i ujędrnia – Te obietnice również nie są puste. Przy regularnym używaniu stan skóry zdecydowanie uległ poprawie. Jest bardziej jędrna. Jednak nie myślcie, że efekt jest od razu, a skóra idealnie napięta, bo tak nie jest. Jestem po 2 ciążach i moja skóra dawno przestała być idealna. Dzięki peelingowi stała się bardziej napięta, ale nie idealna, jak przed ciążą. Mnie jednak efekt bardzo zadowolił.

Złuszcza martwy naskórek – Tu także producent mówi prawdę. Peeling jest drobnoziarnisty, podczas używania daje nam bardzo przyjemny masaż i zdecydowanie dobrze złuszcza, nadając skórze miękkości i gładkości.

Redukcja cellulitu – Nie zauważyłam, aby mój cellulit zniknął, czy chociażby trochę się zmniejszył. Tu niestety nie zdaje egzaminu jak dla mnie ani troszkę.


Jak czytacie część obietnic producenta spełniona, część nie. Mnie efekty zadowalają, jednak od początku nie nastawiałam się na wyszczuplenie czy pozbycie się cellulitu.

Peeling ma bardzo przyjemny, owocowy zapach. Jest średnio intensywny, na skórze pozostaje w bardzo delikatnej formie i na dość krótki czas.

Jego konsystencja jest dość gęsta, dzięki czemu nie spływa z ciała. Aplikuje się go łatwo, również z usunie ciem nie ma problemów. Peeling jest dość wydajny, starcza na długo.

Opakowanie jest ładne i praktyczne. Kolor złoty nadaje mu elegancji. Zamknięcie typu „klik” łatwo się używa podczas kąpieli. Tubka stawiana jest na zakrętce, co sprawia, że nie ma problemu z wydobyciem kosmetyku do końca.

Jeśli szukacie peelingu skutecznie ujędrniającego, nawilżającego oraz usuwającego martwy naskórek – ten będzie idealny. Jeśli chcecie „cudowny” kosmetyk, który, bez jakiego kolwiek wkładu wyszczupli i usunie cellulit – to peeling nie dla Was.


Zalety:
·      Złuszcza martwy naskórek.
·      Ujędrnia.
·      Nawilża.
·      Owocowy, przyjemny zapach.
·      Ładne i praktyczne opakowanie.
·      Podczas używania przyjemny masaż.
·      Wydajny.

Wady:
·      Nie wyszczupla.
·      Nie likwiduje cellulitu.

Moja ocena – 8\10

Serdecznie zapraszam na stronę portalu udziewczyn oraz na FB.

22 komentarze:

  1. Miałam kiedyś ten lub podobny i był ok:) Szkoda,że nie sprawdził się u Ciebie w 100%,ale połowa także jest dobra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej niż połowa, ja go bardzo lubię jednak nie wszystko co obiecuje producent się sprawdziło.

      Usuń
  2. szkoda ze nie sprawdzil sie do konca u ciebie moze u innej osoby by bylo wiecej plusow .dobrze ze jest wydajny i ladnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm...Ja osobiście wypróbowałam masę produktów mających " niby " zwalczyć cellulit i wyszczuplić i jestem tego samego zdania - takiego cudu jeszcze nie wyprodukowano . Co do preparatu przedstawionego wyżej to mimo wszystko uważam ,że nie jest on taki zły ...większość na plus , ujędrnia ,nawilża , dobrze się wchłania a do tego owocowy zapach - uwielbiam takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go lubię i dlatego dostał 8, gdyby nie pisało o tym cellulicie byłaby 10 a tak nie mogła bo jednak nie zwalcza

      Usuń
  4. ajwielka szkoda ze sie nie sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdził tu gdzie miał się sprawdzić, od początku nie liczyłam na cuda i bardzo go lubię na pewno wrócę nie raz.

      Usuń
  5. Moim zdaniem nie ma takiego kosmetyku wyszczuplającego który by spełnił wszystkie obietnice producenta. A ten peelening fajnie że nawilża i ujędrnia to też jakiś plus dla niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, dlatego nawet nie liczyłam na "cuda".

      Usuń
  6. ja uważam że nie ma ksmetyku idealnego na wszystko :) ale fajnie że chociaż w wiekszości działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :-) A peeling jest bardzo dobry biorąc pod uwagę kosmetyki tego typu.

      Usuń
  7. Ja też nie wierzę w kremy,herbatki i inne środki wyszczuplające bez odpowiedniej diety i ćwiczeń.Krem właściwie nie jest taki zły,ma wiele atutów i na to będę zwracać uwagę przy jego kupowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dobry, ja nie twierdzę, że zły, ale musiałam wyciągnąć niespełnione obietnice byście mnie później nie skrzywdziły po kupieniu :-)

      Usuń
  8. Aniu nie wiem, ile stosowałaś, ale fakt, faktem przy regularnych ćwiczeniach ,diecie i stosowaniu takich środków mogą działać,ale to nie jest efekt stosowania miesiąca czy dwóch- wiem, gdyż moja siostra która zawsze była chuda nagle przez hormony zrobiła się balonikiem, teraz znów powróciła do życia i jej skóra również - tylko jak powiedziałam stosowała wszystko co możliwe, i z tego co pamiętam taki peeling kawowy robiła sama :) Nawilża i ten zapach <3 ach.. na razie stosowac nic takiego nie mogę, ale od lipca biorę się za siebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie prawie coś koło miesiąca tylko ja brałam pod uwagę obietnice, tak bardzo go lubię i efekt zadowalający, na pewno nie raz jeszcze kupię.

      Usuń
  9. Krem pół na pół-ani on rewelacyjny ani beznadziejny można trochę się rozczarować ale bądźmy poważni żaden krem nie zrobi nic by nas wyszczuplić a reszta działań tego kosmetyku jest do zaakceptowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie rozczarował, a wręcz osiągnęłam więcej niż myślałam, ale musiałam brać pod uwagę co obiecuje producent przy opinii.

      Usuń
  10. Ja ogólnie nie wierze w działanie krem że schudne pozbede sie celulitu i nic nie bede robic sport i dieta to napewno zadziała to jest najlepsze lekarstwo na takie problemy i efekty z czasem tez sie pojawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem można jako dodatek i wtedy efekt pewnie będzie lepszy ale to tylko moje gdybanie

      Usuń
  11. właśnie testuję serię 4D :D

    OdpowiedzUsuń