wtorek, 17 lutego 2015

Portalu Udziewczyn.pl Profesjonalny olejek do pielęgnacji skóry 8w1 Eveline Cosmetics - OPINIA

Zapraszam na opinię o profesjonalnym olejku do pielęgnacji skóry 8w1 Eveline Cosmetics, jaki otrzymałam w ramach współpracy z portalem udziewczyn.pl.




Niestety będzie to całkiem negatywna opinia, ponieważ dla mnie olejek jest kiepski. Producent obiecuje wiele, a olejek jedyne, co robi to natłuszcza. Znam go dość dobrze, ponieważ używałam jak tylko się pojawił na ryku. Mam dość sporo blizn i trochę rozstępów, miała nadzieję, że pomoże, rozjaśni. Nie zrobił nic, mimo, że wklepała w ciało (wybrane miejsca) dwie buteleczki.

Olejek pozostawia tłustą warstwę, która długo nie znika. Osobiście nie lubię takiej. Wszystko się do mnie klei, mimo umycia, mam wrażenie, że jestem nieświeża, klejąca.

Jedyne, co mi przypadło do gustu to zapach. Delikatny, jakby perfumowany.

Dla mnie ładny zapach to zdecydowanie za mało. Olejek nie jest według mnie dobrym kosmetykiem i nie polecam go.



Zalety:
Ładny, delikatny zapach.

Wady:
·      Tłusta, lepka, nieprzyjemna warstwa na skórze.
·      Nie pomaga ani przy bliznach ani przy rozstępach.
·      Obietnice producenta nie spełniają się wcale.

Moja ocena – 1\10


Serdecznie zapraszam na stronę Portal udziewczyn oraz na FB.

20 komentarzy:

  1. Nie znam go osobiście, ale wiele z moich koleżanek go chwali. Ja polecam Bio Oil, który stosowałam już w ciąży. Ograniczył wystąpienie masy rozstępów, więc zakończyło się na kilku głębszych. Szkoda,że ten olejek nie sprawdził się u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. a moze u ciebie sie niezprawdzil nad tym śie zastanawiam jaki jest chetnie bym go przetestowala osobiscie i go poznala

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo często producent dużo obiecuje a połowa tego się nie sprawdza . Ja bardzo często szukam olejków na blizny i rozstępy i używając swojego olejku XXX (innego olejku niż Twój ) :) już po zużyciu 1/3 buteleczki widziałam poprawę . Jeśli ty po dwóch buteleczkach to na prawdę kiepski produkt ..Mimo wszystko ludzi jest wiele może komuś pasuje :D hihi ale ja raczej po przeczytaniu Twojej opinii - nie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz śmiało pisać nazwami,a ten wiele osób chwali, dla mnie katastrofa.

      Usuń
  4. ja niestety też nie lubie kiedy na skórze dość długo utrzymuje się tłusta warstwa. tego kosmetyku co prawda nie znam osobiście ale czytałam pozytywne opinie może nie były rzetelne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu ci nie powiem, ale testowałam z koleżanką (za którą gwarantuję, że szczera) i dla mnie klapa dla niej rewelacja, tak więc, że u mnie się nie sprawdził, nie znaczy, że u ciebie też będzie klapa. Jednak tłusta warstwa będzie na 100%.

      Usuń
  5. Polecam Bio Oil smaruję nim nawet twarz a mam mieszaną cerę .
    Nie ma nic gorszego niż tłusta powłoka ,która nie chce wsiąknąć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam problemy z rozstępami i dobrze wiedzieć,że ten olejek trzeba omijać z daleka.Preparat musi działać bo wydawać pieniądze w błoto to nikt nie lubi.Jak zwykle szczera opinia i jak nie ma czego chwalić to ocena niestety taka musi być!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażam sobie chwalić coś co dla mnie jest do niczego :-)

      Usuń
  7. tez mam rozstepy trzeba znac i te gorsze produkty

    OdpowiedzUsuń
  8. no to rzeczywiście szału nie robi jak skora jest tlusta i lepkka jabardzo tego nie lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam osobiście, ale jak się lepi to odpada.. wystarczy że mój mąż to robi :)
    dziękuję za opinię, zatem próbujemy czegoś innego

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wszystko złoto co się świeci.Myślałem,że to dobra marka kosmetyków,wiele z nią konkursów chyba,że dotyczy to tylko tego konkretnego olejku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotyczy tego konkretnego, firmę Eveline bardzo lubię, niedawno opisywałam boski balsam pod prysznic.

      Usuń