poniedziałek, 2 lutego 2015

Portalu Udziewczyn.pl Balsam pod prysznic Eveline Cosmetics - OPINIA

Zapraszam na opinię o balsamie pod prysznic Eveline Cosmetics jaki otrzymałam od portalu Udziewczyn.pl.




Zacznę od tego, że balsam nie jest dla mnie nowością. Znam go od dłuższego czasu i z chęcią wracam ponownie. Ma w sobie wszystko co połączone w całość tworzy balsam idealny.


Forma balsamu pod prysznic jest bardzo wygodna. Nakładamy i spłukujemy, a więc ciało od razu jest gotowe do założenia odzieży. Używa się go więc szybko i łatwo.


Zapach jak dla mnie obłędny. Coś jak połączenie wanilii z miodem. Jest dość intensywny (nie duszący), na skórze utrzymuje się dość długo.


Balsam momentalnie nawilża skórę. Sprawia, że jest miękka i delikatna. Gdy używam tylko jego (czyli nie zamiennie z innymi „nawilżaczami” napina skórę i lekko ujędrnia.


Balsam mieści się w plastikowej butelce z pompką. Dzięki niej odpada problem wypadającej tubki z dłoni którą smarowaliśmy ciało. Pompkę można zablokować co zabezpiecza przed przypadkowym naciśnięciem i wylaniem kosmetyku.


Jak czytacie balsam uwielbiam i zdecydowanie polecam.



Zalety:
·      Śliczny, dość intensywny, długo utrzymujący się zapach.
·      Nawilża głęboko i na długo.
·      Przy regularnym używaniu napina i lekko ujędrnia skórę.
·      Forma pod prysznic.
·      Opakowanie z pompką.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę udziewczyn oraz na Fanpage.

22 komentarze:

  1. chyba
    sie przekonalam ze taki balsam moze byc idealny pompka pozwoli
    odmierzyc tyle ile chcemy zapach ktory sie utrzymuje to odromny plus

    OdpowiedzUsuń
  2. używałam go dobry , jest ale teraz wolę zdecydowanie olejek arganowy w czystej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czysty olejek pozostawia tłustą warstwę, ten balsam nie :-)

      Usuń
  3. Używam różnych balsamów ale akurat nie z tej marki.Marka ma swoją rekomendację i to nie jedną.A miałaś kiedyś ten balsam pod prysznic z Nivea? ciekawa jestem jakie jest porównanie.A w ten balsam chętnie i ja się zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam poszukaj w kosmetycznych opiniach masz tam ten biały.

      Usuń
  4. takie rozwiązanie jest najlepsze, balsam pod prysznic z pompką, ja używam tylko że nie tego akurat i tez bardzo sobie chwalę, ale po Twojej recenzji spróbuję nowości dla mnie, bo ciekawa jestem efektów

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny balsam i do tego z pompka ;) zapasch pozostaje na dlugo a to lubie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go i także jestem zadowolona:) Jest wygodny w użyciu i oszczędza czas:)

    OdpowiedzUsuń
  7. sposób mycia na opakowaniu :) fajny pomysł :)
    Powiem szczerze, że jeszcze nie miałam przyjemności spróbować, do tej pory miałam zawsze balsamy, czy żel z avon, bo kiedyś byłam konsultantką i zaopatrzyłam się na dłuższy czas :) ale juz powoli magazyn staje się pusty wiec jak polecasz to warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam juz inny zel tej firmy i bylam zadowolona, ten zapowiada sie super trzeba na bank go sprawdzic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już moje któreś opakowanie i za każdym razem wracam do niego.

      Usuń
  9. Super ważne żeby była pompka, lubię takie, i ważne że długo nawilża wtedy skóra jest taka fajna, my też lubimy kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczyny lubią takie rozwiązania bo nie muszą czekać na wchłonięcie się balsamu tylko raz dwa pod prysznic i gotowe.skóra ładnie pachnąca i nawilżona bo to nam oferuje ten balsam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy balsam i najbardziej podoba mi sie to ze jest z pompką taki wygodny w uzyciu nieraz mialam problemy z ślizgającą sie butelka wiec to napewno dla mnie duża zaleta i zapach tez sie liczy i skora nawizona wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nieraz mam problemy, szczególnie gdy końcówka balsamu lubi uciekać z rąk, ten na szczęście nie :-)

      Usuń