środa, 25 lutego 2015

Piątnica Szczypiorek Suszony - OPINIA

Zapraszam na opinię o szczypiorku suszonym, jaki otrzymałam od firmy Piątnica.


Szczypiorek zamknięty jest w plastikowym pojemniku z zakrętką dwuczęściową umożliwiającą posypywanie lub nabranie produktu na łyżeczkę. Bardzo ciekawe i praktyczne rozwiązanie moim zdaniem.



Nie znajdziemy w składzie nic po za szczypiorkiem. Czyli zero chemii, samo zdrowie.

Jest pokrojony dość grubo, co dla mnie jest kolejną zaletą.


Szczypiorek pasuje do wielu dań, ja często dodaję do pomidorowej. Nabiera bardzo dobrego smaku.

Suszona forma szczypiorku daje mi możliwość używania go cały rok. Jest zdrowy, aromatyczny, pasuje do wielu dań. Szczypiorek z Piątnicy polecam, zdrowy i wygodnym opakowaniu.



Zalety:
·      Sam szczypiorek, bez zbędnych dodatków.
·      Wygodne, praktyczne opakowanie.
·      Zdrowy.
·      Dość grubo krojony.
·      Nadaje się do wielu dań.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Piątnica oraz na FB.



Szczypiorek Suszony znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. uwielbiam
    szyphorek dodaje go do wielu potraw mam zawsze spory jego zapas pod
    reka latem mroze lub susze sama go tak jak inne ziola niezawodny do
    maselka

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tej pory sama zamrażalam szczypiorek ale dziele lodówke z teściową i wiecie jak to jest ;) ale od teraz znalazlam rozwiązanie dzieki Piątnicy. Dzieki Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozwiązanie:) U mnie za wiele zawsze szczypiorku nie było,bo rozchodził się jak jeszcze był świeży. Ale dobre rozwiązanie dzięki marce Piątnica:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem przekonana do takiego szczypiorku.Ja mam w doniczce cebulę dymkę i w ten sposób mam szczypiorek zimą albo mam zamrożony w lodówce tak jak koperek.Cóż wypróbuję bo uwielbiam dodawać go do jajecznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze szczypior z rynku tego nie znałam he Ale pora poznać

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, powiem szczerze, że szczypiorek uwielbiam do jajecznicy :) albo białego serku ,ale zastanawiam się czy w takiej postaci też by się nadawał :)
    a pomidorówka ..super musi dodawać super aromatu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. koperek suszony widziałam,ale szczypiorek pierwszy raz..dziś w sklepie będe szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na pewno wole świeży szczypiorek do takiego jakos nie jestem przekonana chociaz dobre rozwiaznie na zime jak nie w ogródku szczypiorku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie do pomidorowej musi być pietruszka bo szczypiorek mi nie pasuje ale do innych potraw pewnie się przyda.Żona pewnie do czegoś wymyśli by użyć suszonego szczypiorku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nie lubią pietruszki i czasami tylko w rosół daję, ale to czasami

      Usuń