sobota, 21 lutego 2015

Piątnica Przyprawa papryka słodka - OPINIA

Zapraszam na opinię o papryce słodkiej, jaką otrzymałam od firmy Piątnica.


Papryka słodka jest dla mnie niezbędną przyprawą w kuchni. Muszę się przyznać, że nawet do pomidorowej ją dodaję. Nadaję się do wszystkiego, dań mięsnych, warzywnych, zup czy sałatek.

Według mnie bardzo dużą zaletą papryki z Piątnicy jest to, że to tylko sama papryka. Nie zawiera konserwantów, jest to w pełni ekologiczny produktem, a co za tym idzie jest zdrowa.

Opakowanie jest bardzo praktyczne. Zakrętka otwierana na dwie strony, z jednej średniej grubości dziurki, z drugiej otwór, w który można wsadzić łyżeczkę.



Papryka jest w formie mielonej. W opakowaniu jest jej 200 g, dość sporo. Dla mnie wygodna forma i ilość, nie trzeba, co trochę kupować nowego opakowania.
Wygodne opakowanie, papryka bez dodatków, dla mnie warta zakupu, więc Wam polecam.


Zalety:
·      Papryka bez zbędnych dodatków.
·      Wygodne, praktyczne opakowanie.
·      200g w opakowaniu.
·      Nadaje się do zup, potraw mięsnych, warzywnych, sałatek.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Piątnica oraz na FB.


Paprykę Słodką znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Super że nie zawiera konserwantów i duzy plus za opakowanie. Czyli do kolecji czosnku z Piątnicy kupie jeszcze paprykę. Dla mnie warte wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj mam jeszcze trochę wam do pokazania to zrobisz hurtowe zakupy :-)

      Usuń
  2. przyprawa bardzo fajna bardzo lubie ja dodawac do potraw opakowanie duze wiec niebiegam co roz po nowe opakowanie do sklepu

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna i praktyczna ;) lubimy papryke

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie przepadam za papryką w proszku:(ale na pewno wydajne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo często sięgam po słodką paprykę w proszku ... plus za opakowanie , wygodne i bardzo praktyczne .

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię słodką paprykę tu jest duży plus za wygodne opakowanie i za to,że to jest sama papryka bez zbędnej chemii.Napewno warto się w nią zaopatrzyć i uzupełnić kolekcję przypraw Piątnicy

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię paprykę w każdej postaci:) A ta bez konserwantów musi być świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki zestaw świetnych przypraw musi być w każdym domu.Po co się truć zbędną chemią która i tak jest w każdym produkcie więc jak można chociaż ograniczyć to warto wybierać właśnie takie produkty.Ciekawe jakie jeszcze nam przyprawy pokażesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczysz jeszcze trochę tego Wam pokaże i nie tylko przyprawy

      Usuń
  9. uwielbiam paprykę pod różną postacią :) Piątnica robi super przyprawy :)
    kolejna fana przyprawa, a duża pojemnośc to sama zaleta, bo mój mężuś lubi dobrze przyprawione potrawy a przez żołądek do serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też, mimo, że ja dość dużo doprawiam i tak jeszcze sobie musi dosypać.

      Usuń
  10. bardzo przydatny produkt mysle ze dla kazdej pani domu i ze ma tak rozne zastosowanie zawsze z taka przyprawą danie smakuje lepiej i i co jest też istosne bez konserwantów a co za tym idzie dobrze wpywa na nasze zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń