wtorek, 3 lutego 2015

Piątnica Kawa rozpuszczalna czekoladowo - waniliowa - OPINIA

Zapraszam na opinię o kawie rozpuszczalnej czekoladowo - waniliowej jaką otrzymałam od firmy Piątnica.


Połączenie dwóch uwielbianych prze ze mnie smaków jest wyśmienite. Kawa jest łagodna, bez problemu wyczujemy w niej zarówno wanilię jak i czekoladę. Jednym słowem pyszny początek dnia J.

Na stronie firmy znajdziemy wiele informacji o jej działaniu (nie będę tego kopiować, link do kawy na samym dole). Kawa m.in. ma zwiększać efektywność środków przeciwbólowych, zdecydowanie potwierdzam. Niestety środki przeciwbólowe towarzyszą mi dość często i popijane tą kawą działają szybciej i intensywniej.

Kawa jest wydajna. Wystarczy płaska łyżeczka aby była smaczna i odpowiednio mocna. Po zalaniu tworzy się pyszna, kremowa pianka J.

Opakowanie kawy to zgrzewane torebki papierowo-metalizowane. Przechowuje się wygodnie, można wielokrotnie otwierać i zamykać, nie zajmuje dużo miejsca.

Kawa według mnie jest pyszna, a to tego nie tylko pozwala „przeżyć” dzień ale np. podwyższa skuteczność leków przeciwbólowych. Z swojej strony zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Pyszna.
·      Wzmacnia oraz przyspiesza działanie środków przeciwbólowych.
·      Wygodne opakowanie zajmujące mało miejsca.
·      Wydajna.
·      Po zalaniu tworzy się kremowa pianka.

Wady:
BRAK

Moja ocena 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Piątnica oraz na FB.


Kawę rozpuszczalną czekoladowo – waniliową znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam kawę rozpuszczalną:) Obecnie mam obsesję na punkcie karmelowej,ale połączeniem czekolady z wanilią bym nie pogardziła;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kawa jest rewelacyjna jak dla mnie uwielbiam takie polaczenie

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też kocham kawę, za czekoladą ni przepadam, ale wanilię uwielbiam, musi być pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kawę oraz wanilię..hmmm a połaczenie z czekoladą .....musze spróbować!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo musi być cudowna :d uwielbiam czekolade, a polaczenie z wanilia musi byc boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak to brzmi ciekawie :) takie połączenie smaków musi być idealne.Opakowanie może i jest skromne od tych wszystkich kolorowych słoików ale przynajmniej za to nie płacimy bo w końcu chodzi tylko o tym co jest w środku.:) warta zdecydowanie uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a w piękny słoik zawsze można sobie przesypać :-)

      Usuń
  7. brzmi bardzo ciekawie, zastanawiam się czy mozna ją pić w ciąży :) bo jak działa przeciwbólowo to lepiej niż mój "kochany paracetamol" a smak czekolady w kawie to niebo w gębie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie działa przeciwbólowo, a wzmacnia działanie takich leków :-)

      Usuń
  8. Przepyszna o bardzo ciekawym polczeniu smakowymz ktorym nie mialam do tyczenia la lubie kawke sobie wypic a taka byc moze by mi zasmakowala :)

    OdpowiedzUsuń
  9. takie połączenie smaków musi być pyszneee :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe połączenie smaków. Polecę szwagierce bo ona lubi kawe rozpuszczalna a takiej jeszcze pewnie nie piła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy by mi odpowiadała bo najbardziej lubię zwykłą kawę bez żadnych dodatków.Ale jeśli człowiek nie spróbuje to nie będzie wiedział co mu smakuje.Jak już to lubię gorącą czekoladę a czy kawa w takiej formie wypadnie idealnie to zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie trzeba spróbować każdy lubi co innego, mi smakuje.

      Usuń