czwartek, 12 lutego 2015

Oleofarm Olej arachidowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o oleju arachidowy, jaki otrzymałam od firmy Oleofarm.




Ponieważ nigdy nie używałam oleju arachidowego postanowiłam najpierw o nim poczytać. Dowidziałam się, że ma lekko słodki smak, więc postanowiłam użyć do naleśników. Osobiście nie smażę naleśników na oleju tylko dodaję jakieś 4 łyżki do ciasta. Wyszły pyszne i zupełnie inne niż zwykle, olej nadał im lekko orzechowy, słodkawy smak.

Olej zamknięty jest w ładnej i wygodnej w użyciu, szklanej butelce.

Można go użyć zarówno do dań na zimno jak i do smażenia. To taki olej wielozadaniowy, każdemu daniu nada nutę orzechowego smaku.

Według mnie olej arachidowy jest bardzo dobrym i praktycznym olejem. Z chęcią sprawdzę go do innych dań, a na razie polecam do naleśników.


Zalety:
·      Nadaje się do dań na zimno i do smażenia.
·      Nadaje potrawą lekko orzechowy, słodkawy smak.
·      Ładne i praktyczne opakowanie.
·      Idealny do naleśników.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Oleofarm.


Olej arachidowy znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. ladnie wyglada i zapewne jest smaczny ja go osobiscie nheznam slyszalam wiele dobrego o nim i chetnie bym go wyprobowala

    OdpowiedzUsuń
  2. tez nie znam ale same dobre rzeczy o nim slysze wiec w koncu ttrzeba wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  3. prezentuje się świetnie i na pewno jest dobry a w szczególności z naleśnikami musi być pyszny mniam mniam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam że jeszcze nigdy nie miałam sposobności go wypróbować a że narobiłaś mi smaka tymi naleśnikami to chyba czas najwyższy zaopatrzyć się w niego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba koniecznie przetestować bo właśnie nie znam smaku tego oleju.Napewno ten jest ciekawy w smaku i zdrowszy i jestem ciekawa czy nadaje się do smażenia mięs.Do naleśników patrząc to nadaje się idealnie a zresztą trzeba eksperymentować :) Takie nowinki kulinarne lubię czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz mi już pozostało tylko go kupić i z żoną przetestować a pierwsze co to naleśniki pójdą do testowania :) Zastanawiam się czy jako dodatek do sałatek by pasował jak ma taki smak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak, sałatka z orzechową nutą powinna być smaczna.

      Usuń
  7. Dobra pojemność,aby wypróbować:) Nie miałam okazji takiego stosować w kuchni,ale widzę,że warto:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie bardzo, prosty sposób na całkowicie inne danie.

      Usuń
  8. Bardzo lubię eksperymentować w kuchni. Do wypróbowania tego oleju zdecydowanie mnie zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się cieszę, moim zdaniem warto,chętnie poznam i twoje jak już spróbujesz.

      Usuń
  9. Kochana - zrobiłaś mi smaka tymi naleśnikami :) a smak orzechowy to ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. naleśniczki musiały być pyszne , na pewno sie za takim olejem rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś dla mnie bardzo lubie gotowac i eksperymentować przewaznie stosuje zwykły olej a ten moglby byc taki dla odmiany i do pieczenia i smazenia by sie zdal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mięso można smażyć (dziś sprawdziłam), wychodzi w smaku lekko orzechowe.

      Usuń