sobota, 28 lutego 2015

Oleofarm Cukier trzcinowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o cukrze trzcinowym, jaki otrzymałam od firmy Oleofarm.





Jest to kolejny, z który mam pierwszy raz, jakoś nigdy nie sięgałam po cukier trzcinowy. Teraz wiem, że to był błąd, nie tylko zdecydowanie zdrowszy niż cukier biały, ale również smaczny.

Cukier trzcinowy nadaje lekko karmelowy smak, doskonale komponuje się z herbatą czy kawą, sprawiając, że jest inna, lepsza niż zawsze.

Ma duże, połyskujące kryształy, które stanowią świetną ozdobę ciast czy deserów, można nimi zastąpić posypkę w bułkach słodkich.

Mam wrażenie, że cukier trzcinowy jest słodszy niż biały. Normalnie słodzę dwie łyżeczki, tego wystarczy mi jedna.

Cukier jest naturalny i nierafinowany, uzyskiwany z soku trzciny cukrowej, co według mnie jest kolejnym plusem.

Jestem zdecydowanie na tak. Nadaje pyszny, karmelowy smak, jest zdrowszy niż cukier biały. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Nadaje karmelowy smak.
·      Nierafinowany.
·      Naturalny.
·      Nadaję się do kawy, herbaty, na posypkę ciast, bułek i praktycznie wszędzie gdzie dodajemy cukier biały.
·      Słodszy od białego, więc wydajniejszy.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Oleofarm.


Cukier trzcinowy znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. zgadzam
    sie z toba rowniez uzywam cukru trzcinowego lubie nim poslodzic kawke
    ma wtedy taki inny lepszy smak ostatn4o dodalam go do ciasta i odrazu
    zmienil jego smak

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje Aniu ten cukier jest super mi też bardziej smakuje niż biały, kiedyś próbowałam go u koleżanki i od tamtej pory staram sie go używać jednak męża nie udało mi się do niego przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  3. bede musiala zakupic skoro jest zdowszy i lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do deserów używam tylko takiego cukru, ma ciekawszy smak i ta świadomość, że nie szkodzi aż tak bardzo zdrowiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 'Ja używam tego cukru jako dekoracji , posypki na ciasteczka i ciasta . Świetnie się do tego nadaje i tak piszesz pięknie się mieni na pysznościach -aż chce się jeść :) . Do napojów go nie używam właśnie ze względu na ten karmelkowy posmak ..wolę herbatę z białym cukrem . Mimo tego i tak uważam ,że cukier , który opisałaś jest godny polecenia i na pewno zdrowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi smakuje karmelowa kawa, po herbatę dość rzadko sięgam

      Usuń
  6. Zdecydowanie muszę go spróbować :) Szkoda,że jednak 10 zł na pół kilo to jednak dużo jakbym miała go codziennie używać i do herbaty czy kawy.Pewnie będę go używać "od święta" ale do wypieków muszę wypróbować bo już w sumie te posypki typu "smaczki" trochę mi się znudziły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie jest tani ale jak mówisz "odświętnie" można próbować :-)

      Usuń
  7. też mam wrażenie, że jest słodszy :) no i zapewne jak napisałaś zdrowszy :) ale i oszczędniejszy bo jak sama napisałaś 1 łyżeczka zamiast 2 :) a zastanawiam się ile kcal się zyskuje mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam herbatkę z cytryną i cukrem trzcinowym :)pychotka

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekaw czy przypadłby mi do gustu.Chętnie bym spróbował jakiś bułeczek czy innych wypieków.Herbaty nie lubie mocno słodzić wiec akurat do niej tego cukru nie używał

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tezs w sumie nie stosowalam takiego cukru to i wydajny jest jak taki slodki jest to ja pewnie tez bym jedna potrzebowala lyzeczke bo slodze tak jak t y :)

    OdpowiedzUsuń