poniedziałek, 9 lutego 2015

Littleindia Herbata Do Ghazal Zielona herbata liściasta - OPINIA

 Zapraszam na opinię o Do Ghazal Zielonej herbacie liściastej, jaką otrzymałam od firmy Littleindia.


Herbatę oddałam do testowania dziadkowi, który uwielbia zielone herbaty, ale stawia im wysoką poprzeczkę. Herbata Do Ghazal Zielona zdała egzamin na szóstkę, dziadek stwierdził, że to jedna z najlepszych, ekspresowych herbat zielonych, jaką pił, a wypił ich sporo.

W opakowaniu znajdziemy 100 sztuk herbaty. Według mnie spory zapas herbaty w dość rozsądnej cenie.


Herbata ma formę torebek, trwałych i wygodnych w użyciu. Na końcu sznurka znajdziemy zawieszkę, która jest spora, sznureczek nie wpada nam podczas zalewania do środka, a więc nasze palce są bezpieczne J.



Jest dość mocna i prawie bez zapachowa. Aromat ma bardzo delikatny, co dla większości będzie sporą zaletą.
Mój tester herbatę bardzo chwali, więc ja ją Wam polecam.


Zalety:
·      Smaczna dla tych, co lubią herbatę zieloną.
·      Delikatny aromat.
·      100 sztuk w opakowaniu.
·      Forma torebek ekspresowych.

Wady:
Brak


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Littleindia oraz FB na .



Do Ghazal Zielona herbata liściasta znajdziecie TU

17 komentarzy:

  1. Bardzo lubię zieloną herbatę. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam zielona herbate ale parze z prawdziwych listkow herbaty mam porówananie bo pilam z listków i taka eksspresowa wiec wiem co dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak
    racja herbate zielona trzeba lubic ja naczesciej kupuje ta z dodatkiem
    malin a tej firmy niemialam okazij poznac i chetnie siegne po nia

    OdpowiedzUsuń
  4. tak jak czarna herbata jest szkodliwa na nasze zęby (ale częste mycie niweluje zagrożenie), tak powiem że zielona jest błogosławieństwem dla figury :) Ciekawa recenzja, zatem nic tylko kupować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobić pierwszy krok i przełamać się do herbaty zielonej :) Wiem,że zdrowa ale ten smak...Dużym atutem jest to,że jest to forma ekspresowa.Może kiedyś i ja się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest zdrowa ale trzeba lubić, ja na razie z dodatkami pijam :-)

      Usuń
  6. I ja niestety nie dopisuję się do grona zwolenników takiej herbaty.Choć ma wiele zdrowotnych działalności to nie zdecyduje się na nią.

    OdpowiedzUsuń
  7. O to coś dla mojej teściowej ona uwielbia zieloną herabte i może pić ją litrami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie miłość do zielonych herbat zaszczepiła moja mama;) bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń