czwartek, 19 lutego 2015

Koralikolandia kolczyki – serduszka - OPINIA

Zapraszam na opinię o kolczykach – serduszkach, jakie otrzymałam od firmy Koralikolandia.


Kolczyki są niewielkie i delikatne, doskonałe dla mojej 7 latki. Wiszące, lecz nie dużo, takie dorosłe, a jednocześnie dziecięce.

Wykonane są bardzo starannie i solidnie. Wiadomo jak z dzieckiem, lubi nie rzucić, pociągnąć. Kolczyki są w całości, serduszka nie odpadają.

Na uszka prezentują się bardzo ładnie.



Jestem bardzo zadowolona zarówno z ich wyglądu jak i jakości i szczerze Wam polecam.

Zalety:
·      Delikatne.
·      Ładne.
·      Wytrzymałe.
·      Starannie, dokładnie, solidnie wykonane.

Wady:
BRAK

Moja ocena 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Koralikolandia.


Kolczyki – serduszka znajdziecie TU.

24 komentarze:

  1. Pięknie wyglądają:) Serduszka zarówno dla małej damulki,jak i mamusi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie sie prezentuja :) i dobrze ze wytrzymałe, starannie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wygladaja faktycznie sa delikatne bardzo ladne i nietylko dla malej dziewczynki napewno odpowiednie

    OdpowiedzUsuń
  4. Są naprawde śliczne takie delikatne ale piękne. Ja cały czas się zastanawiam czy przebić uszy Oliwci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przebiłam jak Amelka miała coś koło 4 5 lat ale sama chciała i prawie rok prosiła

      Usuń
  5. Pięknie się prezentują.Wyglądają na delikatne a przy czym są dobrej jakości.Jak na pierwsze kolczyki dla dziewczynki to autorce pomysłu świetnie wyszły.Muszę przyznać,że ma bardzo fajną biżuterię na swojej stronie.Warto przy okazji za czymś dla siebie się rozglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. subtelna delikatność :) śliczne
    moja Tosienka ma przebite uszka od 6 m-ca życia, dostała swoje pierwsze wtedy kolczyki, ale jak ja uwielbiam biżuterię, tak patrząc na jej rączki które ciągną moje świecidełka z pewnością i Tosia je pokocha :)
    tylko na razie boję się kupić takie nawet malutko wiszące, bo jej rączki są wszędzie. Ale na Twojej córeczce wyglądają ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w taką małą modnisię, której mam zamiar zmienić kolczyki myslę,że mogę się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne :) dla prawdziwej małej damy .

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kolczyki zarowno pasuja dziecku jak i doroslej osobie takie fajne i delikatne kolczyki zawsze piękna ozoba dla kobiety i dziewczynki też :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ważne,że są bezpieczne dla dziewczynek bo w tym wieku różne rzeczy do głowy przychodzą,ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorek mógłby być bardziej intensywny, ale jest bardzo okej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne i delikatne. Obawiałabym sie czy włosy sie w nie nie zaplączą

    OdpowiedzUsuń