piątek, 20 lutego 2015

Basilur Herbata SOURSOP & GREEN TEA - OPINIA

Zapraszam na opinię o herbacie SOURSOP & GREEN TEA, jaką otrzymałam od firmy Basilur Tea Poland.





Jest to zielona herbata cejlońska FBOP z nutą flaszowca miękkociernistego (soursop). Według mnie idealne rozwiązanie dla osób nielubiących smaku zielonej herbaty. Nuta flaszowca miękkociernistego nadaje jej bardzo dobrego smaku i delikatny aromat.

Po otwarciu opakowania znalazłam herbatę szczelnie zapakowaną w zgrzaną folię. Bardzo dobre rozwiązanie, pozostaje świeża i aromatyczna.


Herbata jest w formie wygodnych do użytku saszetek, na końcu sznureczka znajdziemy karteczkę sprawiającą, że nie parzymy paluszków przy wyciąganiu.


Zdrowa herbata zielona, a na dodatek pyszna. Zdecydowanie polecam.


Zalety:
·      Zdrowa.
·      Smaczna.
·      Zapakowana w folię zapewniającą świeżość.
·      Forma szaszetek.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Basilurtea oraz FB.

Herbatę SOURSOP & GREEN TEA znajdziecie TU.


21 komentarzy:

  1. Ciekawe połączenie:) Uwielbiam zielone herbaty:) Są bardzo zdrowe!:) Super,że ta wersja smakuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię ale szukałam takiej co polubię, są zdrowe, a te z dodatkami również smaczne :-)

      Usuń
  2. O jak tobie smakuje mi zacznie smakowac ;) grunt ze zdrowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jak zdrowa a nie smaczna ja nie daje rady pić zielonej bez dodatków

      Usuń
  3. Nie znam takiego połączenia smaków choć brzmi kusząco.Nie jestem fanką zielonej herbaty to może to zestawienie przypadnie mi do gustu.Trzeba spróbować aby się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. trzeba byc fanem zielonej herbaty ja lubie poznawac jej smaki a tej niemialam okazij sie napic musi miec cos dobrego w sobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej właśnie nie trzeba nie ma smaku zielonej herbaty

      Usuń
  5. Ja jestem początkująca w piciu zielonej herbaty wiec musze pić te z dodatkiem tak jak ty. A skoro u Ciebie zdała egzamin to i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie napiję się czystej zielonej herbaty nie dam rady i już

      Usuń
  6. Być pić zieloną herbatę nawet z dodatkami trzeba ją lubić a ja nie należę do grona jej fanów.Fajnie,że jest ekspresowa to duża wygoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dodatkiem nie musisz być fanem, nie ma smaku zielonej herbaty

      Usuń
  7. Ależ świetna, może mi posmakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zielona herbate pod kazdą postacią.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja! ja zawsze mówię, zielona jest zdrowa i dobrze dba o nasze ząbki :D
    a że zachowuje świeżość to największy plus :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zielona herbata rewelacja i to jeszcze w saszetkach.super

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawa herbata szczelnie zapakowana uwazam ze to jest wazne gdyz nie traci swojego aromatu :)

    OdpowiedzUsuń